PiaB
Ny medlem
Taget!! Jag tar med silvertejp!
När åker du?
Taget!! Jag tar med silvertejp!
= date med fröken Höger...?Det är ju konstigt att vikten i högerhanden alltid väger 0,57 kg när den är full.
!!!!!Haha skönt det skulle va att sätta på hojen!
!!!!!Det är mycket roligare att k****a dig med min buss än nån annan liten fjutt!
Öhh, jaha. Bra att du är ärlig i alla fall...Kommer ragga lite på eran onsdagskörning =)
Eh, jaha. Smaklig måltid då. Eller vad du nu menar med det där.Tror jag steker potäterna idag, kanske ses på Le Donk. Ha ha.
När åker du?
OPPM 1
= date med fröken Höger...?
Gott självförtroende har han i alla fall. (Mäta vikt i stället för längd... Det var nåt nytt!)
OPPM 1
= date med fröken Höger...?
Gott självförtroende har han i alla fall. (Mäta vikt i stället för längd... Det var nåt nytt!)
Själv är jag "hung like a baby"..... 46 centimeter, 3.2 kilo...
Tror du missförstått något i hela "skryt"grejen... att skryta med att du har lika liiiiiiiten pillesnopp som en bebis på 46cm och 3,2kg är nog inget som lockar kvinnfolket till dig direkt.
Tänkte hänga på idag!
Vilken Donken i U-Väsby är det?
Tänkte hänga på idag!
Vilken Donken i U-Väsby är det?
Han menar att den ÄR 46 cm och väger 3,2kg...
Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!
/Vladde (lill-CBR)
Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!
/Vladde (lill-CBR)
/Vladde (lill-CBR)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |