Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 8/9

R5+1

Guest
OPPM 1
Det är ju konstigt att vikten i högerhanden alltid väger 0,57 kg när den är full. :D
= date med fröken Höger...? :confused::confused::näsblod
Gott självförtroende har han i alla fall. :D (Mäta vikt i stället för längd... Det var nåt nytt!)

OPPM 2
Haha skönt det skulle va att sätta på hojen! :tummenupp:yoparty
!!!!!

OPPM 3
Det är mycket roligare att k****a dig med min buss än nån annan liten fjutt!:D
!!!!!

OPPM 4
Kommer ragga lite på eran onsdagskörning =)
Öhh, jaha. Bra att du är ärlig i alla fall... :krama

OPPM 5
Tror jag steker potäterna idag, kanske ses på Le Donk. Ha ha.
Eh, jaha. Smaklig måltid då. Eller vad du nu menar med det där. :va
 
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10

Är fortfarande lite kluven.. Åker direkt från jobbet men åker nog dessvärre bara en kortis, typ möter upp Anna o följer ev med till väsby för lite middag sen rör jag mig nog hemåt är jag rädd. Dock kan det ändras under dagens gång, kanske följer med. Du kan väl möta upp mig här om du vill så kan vi köra till väsby tillsammans?
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Själv är jag "hung like a baby"..... 46 centimeter, 3.2 kilo...:arsele

Tror du missförstått något i hela "skryt"grejen... att skryta med att du har lika liiiiiiiten pillesnopp som en bebis på 46cm och 3,2kg är nog inget som lockar kvinnfolket till dig direkt.
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tror du missförstått något i hela "skryt"grejen... att skryta med att du har lika liiiiiiiten pillesnopp som en bebis på 46cm och 3,2kg är nog inget som lockar kvinnfolket till dig direkt.

Han menar att den ÄR 46 cm och väger 3,2kg...
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Ser ut som ni får en schysst körning idag. Får avstå själv. Måste rodda familjen.
 

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!

/Vladde (lill-CBR)
 

sky

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki Z750 -08
Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!

/Vladde (lill-CBR)

Tackar för körningen. Roliga vägar var det också förutom där det var grusigt som fan :)
 

Maxxis

Medlem
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Solna
Hoj
2018, BMW S1000XR
Efter Brottby avvek jag Norrortsleden för att komma hem till en 1935-bulle å java. Mums.
Å tack för spårläggningen idag Nilax.
 

littleduke

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2010
Ort
upplands väsby
Hoj
superduke 08,exc 300 07,gs 500e 92
Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!

/Vladde (lill-CBR)

tack själv för bra vägval och en rolig tur.:tummenupp
 

sysjas

Ljuset i tunneln kan vara ett tåg...
Gick med
28 Jul 2010
Ort
Tullinge
Hoj
Suzuki V-Strom DL1000 -04
Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!

/Vladde (lill-CBR)

Tackar Vladde! Kul körning, fanns mycket små roliga vägar, spännande med lite grus :D . Kommer definitivt köra mer norr om stan!!!

//sysjas
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Oj vad många det blev! Alla kom fram och ingen kom bort och jag åkte hem tidigt. Tjohej!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top