p.grip skrev:Hopp, nu blev jag utan hoj fram tills onsdag pga det styrlager som verktstan skulle ha hemma tydligen fått fötter och rymt. Känns jättekul att vara utan hoj nu när det är så dåligt väder! Billigt blir det nog ochså nu när de kom fram till att arbetstiden blev den dubbla mot det utlovade!
Ja säger det är stabilt!
jaja inget att göra åt det, sålänge det blir bra så får man väl va nöjd.
Ni få ha en så trevlig tur ikväll!!
Holger skrev:till ondsag va är det? jag lär bli utan min till juli eller så........
skruvade lite till idag,har nu kollat koppling i framdrev o inte hittat nåt fel.Är antingen nåt med kopplingskorgen eller lådan,måste ner till Linköping med hojen o lämna in den.
Tomasol skrev:Tråkigt att höra
Jag har turen att vara född händig för det har blivit en del skruva med åren,bytte bland annat kopplingskorg i tisdags och för några årsen fick jag riva hela motorn i små delar för att byta 2 drev i växellådan men det gick det också tack vare Haynes gör det själv bok
Händig karl = rikare liv för arbetskostnad kan vara dyrt
Abloy skrev:Godmorgon Sundsvall, äntligen Onsdag
Så var det åter dags gå ur stanbyläget till aktiv mode för ikväll är det posöråkning med SH-Sundsvall/Timrå som gäller.
Samma tid, samma plats men fler hojar än någonsin
norrlansguld skrev:Min hoj står tyvärr i garaget utan både fram och bakhjul
Abloy skrev:Godmorgon Sundsvall, äntligen Onsdag
Så var det åter dags gå ur stanbyläget till aktiv mode för ikväll är det posöråkning med SH-Sundsvall/Timrå som gäller.
Samma tid, samma plats men fler hojar än någonsin
Abloy skrev:Ni har väl fler än en hoj i garaget, så inga undanflykter nu
norrlansguld skrev:Fan jag hade helt glömt bort gamm kawwan, och jag som tråkade Per förra veckan för att det inte gick att åka Kawasaki, också har jag en själv i garaget, pinsamt.
Dessutom ser det ut som att jag kommer få tillbaks mina fälgar med fräscha däck i eftermiddag.
Fan vad knöligt det är att byta båda däcken samtidigt när man inte har något depåstöd fram. Om man tar lös bakhjuls muttern på vänster sida först så kan man lägga hojen på en kudde eller något nästa gång
p.grip skrev:Ähhh, såg ju stabilt ut med din planka+domkraftskonstruktion
Skulle du sovit gott i natt om det varit din hoj som stog på det sättet?
Då är det nog säkrare att lägga den på en kudde nästa gång, den lär ju knappast välta då i vikket fall, får se till så man har lite soppa i tanken bara.
p.grip skrev:Jag kommer tydligen inte alls ikväll.
Har ingen hoj.
*irriterad*
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring