Onsdagskörning med SH-Sundsvall

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Abloy skrev:
Godmorgon Sundsvall, äntligen Onsdag :banana

Så var det åter dags gå ur stanbyläget till aktiv mode för ikväll är det posöråkning med SH-Sundsvall/Timrå som gäller.

Samma tid, samma plats men fler hojar än någonsin :tummenupp
sitter i cybervärlden å håller på att dö av nyfikenhet :gnissla vart har ni varit ida?,hände nåt kul :confused: kunde ju tyvärr inte följa med ida :( måste ju göra ett schema så man kan åka varje gång ju,jättejobbigt att sitta hemma å inte veta nåt :huvet
 

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Ort
örnnästet
Hoj
GS500F-04
superbeast skrev:
sitter i cybervärlden å håller på att dö av nyfikenhet :gnissla vart har ni varit ida?,hände nåt kul :confused: kunde ju tyvärr inte följa med ida :( måste ju göra ett schema så man kan åka varje gång ju,jättejobbigt att sitta hemma å inte veta nåt :huvet

håller med dej ,, sitter själv hemma,, ja vart portad från å följa med,, e sjuk :( *krax krax*
 

gixxer A

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Ort
Timrå
Hoj
Suzuki gsx 750 Suzuki gsx R -600
Antiloop skrev:
håller med dej ,, sitter själv hemma,, ja vart portad från å följa med,, e sjuk :( *krax krax*
Det är nog bra att du vilar upp dig så att du kan köra själv snart igen!!!! (det går åt mycket krafter till att öva o öva o öva : :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Så var då jag hemma, 25 mil och det var kallt på vägen hem kan jag lova.

Blev två gäng ikväll. Ett som åkte till Mittsverigebanan och tittade på något jippo. Själv åkte jag med det andra gänget som åkte till Kramfors och en flygrakan. På flygrakan tränades det på bakhulsåkning och några race rakt fram blev det också. En trevlig kväll blev det i alla fall. :tummenupp
 

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Ort
örnnästet
Hoj
GS500F-04
gixxer A skrev:
Det är nog bra att du vilar upp dig så att du kan köra själv snart igen!!!! (det går åt mycket krafter till att öva o öva o öva : :tummenupp :tummenupp :tummenupp

hehe,, jo jag vet ,, *kraxkrax* :sjuk kanske man har en ny hoj snart å prutta runt lite på *hihi*
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Abloy skrev:
Så var då jag hemma, 25 mil och det var kallt på vägen hem kan jag lova.

Blev två gäng ikväll. Ett som åkte till Mittsverigebanan och tittade på något jippo. Själv åkte jag med det andra gänget som åkte till Kramfors och en flygrakan. På flygrakan tränades det på bakhulsåkning och några race rakt fram blev det också. En trevlig kväll blev det i alla fall. :tummenupp

Jepp.. En riktigt skoj tur vart det ju!!
Blir väl fler gånger hoppas jag. Bara en annan får ett nytt däck ganska snart nu då så man kan trycka på lite hårdare..hehe.. :rock
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Och som vanligt är det jag som ställer frågorna och ni som ger svaren :D

Varför ärt det så tyst på forumet?
Hur var det på Midlanda igår?
Freud_954, ska du inte slänga upp lite bilder från Onsdagsåkningen?
När ska Peter N och Fredrik S regga sig på sporthoj?
När ska de restade kedjeverktygen anlända till stan?
Kommer vi att bli över trettio sporthojar på någon Onsdagskörning?
När får underteckand se lite fler sporthoj.com tröjor i stan? Har inte sett en ända hittills :7peta Skärpning :fatta!
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Abloy skrev:
Och som vanligt är det jag som ställer frågorna och ni som ger svaren :D

Varför ärt det så tyst på forumet?
Hur var det på Midlanda igår?
Freud_954, ska du inte slänga upp lite bilder från Onsdagsåkningen?
När ska Peter N och Fredrik S regga sig på sporthoj?
När ska de restade kedjeverktygen anlända till stan?
Kommer vi att bli över trettio sporthojar på någon Onsdagskörning?
När får underteckand se lite fler sporthoj.com tröjor i stan? Har inte sett en ända hittills :7peta Skärpning :fatta!

Är det några som ska ut och åka i dag?
 

Oldman

Guest
Läste för en tid sen!! Att vår målsättning var att bli större en customhojarna. Vi har långt dit. Vilken uppslutning och samanhållning dem har, det är väll den samanhållningen vi ska sträva efter!!!! När vi träffas på onsdagarna?? Blev det 10 st hojar i går?? custom måste minst varit mellan 50 och 70 hojar och dem håller ihop gruppen. Nu kan vi troligen inte bli större en custom!! men vi kan sträva att bli en gemensam grupp när vi samlas på Onsdagarna. Vi kanske ska utse någon i sporthoj Timrå- S-vall att bestämma en plats dit vi skall åka så att alla vet det i förväg!!! Då borde det inte bli så mycket bortfall. Vi som kom iväg hade en kanon kväll. Legenden kolla lufttrycket så slipper du köra på tom slang i 90 plus. Abloy kan snart ställa upp på S-vall snabbast!!! såg ut att ha roligt med sin racekompis. HärnöAnte och hans tokiga kompisar visade lite av deras konster på ett hjul. :tomten Säjer kör mer på slangen och kurviga vägar.
 

Oldman

Guest
Abloy skrev:
Och som vanligt är det jag som ställer frågorna och ni som ger svaren :D

Varför ärt det så tyst på forumet?
Hur var det på Midlanda igår?
Freud_954, ska du inte slänga upp lite bilder från Onsdagsåkningen?
När ska Peter N och Fredrik S regga sig på sporthoj?
När ska de restade kedjeverktygen anlända till stan?
Kommer vi att bli över trettio sporthojar på någon Onsdagskörning?
När får underteckand se lite fler sporthoj.com tröjor i stan? Har inte sett en ända hittills :7peta Skärpning :fatta!
Jag väntar på min tröja!! har bet men inte fått den. :tomten
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Oldman skrev:
Läste för en tid sen!! Att vår målsättning var att bli större en customhojarna. Vi har långt dit. Vilken uppslutning och samanhållning dem har, det är väll den samanhållningen vi ska sträva efter!!!! När vi träffas på onsdagarna?? Blev det 10 st hojar i går?? custom måste minst varit mellan 50 och 70 hojar och dem håller ihop gruppen. Nu kan vi troligen inte bli större en custom!! men vi kan sträva att bli en gemensam grupp när vi samlas på Onsdagarna. Vi kanske ska utse någon i sporthoj Timrå- S-vall att bestämma en plats dit vi skall åka så att alla vet det i förväg!!! Då borde det inte bli så mycket bortfall. Vi som kom iväg hade en kanon kväll. Legenden kolla lufttrycket så slipper du köra på tom slang i 90 plus. Abloy kan snart ställa upp på S-vall snabbast!!! såg ut att ha roligt med sin racekompis. HärnöAnte och hans tokiga kompisar visade lite av deras konster på ett hjul. :tomten Säjer kör mer på slangen och kurviga vägar.

Haha.. Ska göra det sen i dag.. Hojtar till dej då oxå om bakdäcket.
Vart ju lite svajigt i 90+ ehumm.. :hihi
Synd som sagt att alla inte kunde hänga med dit vi var i går.
Så jag håller med om att vi nog borde bestämma redan innan vart färden går, så det inte blir som i går med en massa jag vet inte osv.. :tummenupp
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Abloy skrev:
Och som vanligt är det jag som ställer frågorna och ni som ger svaren :D

När får underteckand se lite fler sporthoj.com tröjor i stan? Har inte sett en ända hittills :7peta Skärpning :fatta!

Beställning är ju gjort här med.. Men har inte sett till en enda tröja än som sagt. O nu går det ju inte att beställa någon alls för tillfället heller.. :(
 

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Legenden skrev:
Beställning är ju gjort här med.. Men har inte sett till en enda tröja än som sagt. O nu går det ju inte att beställa någon alls för tillfället heller.. :(

Skulle vilja ha en tröja jag oxå... men vart beställer man dom då????? :va
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
BornForTheRoad skrev:
Skulle vilja ha en tröja jag oxå... men vart beställer man dom då????? :va
Det är ju det som är kruxet. Det går ju inte just nu!?! :4skrika
Swedie tar ju inte in några beställningar "just nu".. Annars så lägger han ju upp en länk om det intill sporthoj.com loggan..
Har vart o tjatat på han som många andra.. Han blir bara less på allt tjat..ehumm.. :rolleyes:
 

Gixxen Njurunda

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Ort
Njurunda (sundsvall)
Hoj
Honda CRF 450 SM
Abloy skrev:
Och som vanligt är det jag som ställer frågorna och ni som ger svaren :D

Varför ärt det så tyst på forumet?
Hur var det på Midlanda igår?
Freud_954, ska du inte slänga upp lite bilder från Onsdagsåkningen?
När ska Peter N och Fredrik S regga sig på sporthoj?
När ska de restade kedjeverktygen anlända till stan?
Kommer vi att bli över trettio sporthojar på någon Onsdagskörning?
När får underteckand se lite fler sporthoj.com tröjor i stan? Har inte sett en ända hittills :7peta Skärpning :fatta!

Du lär nog få vänta med att se fler tröjor tills man kan göra en beställning.
som du säkert märkt här på forumet så finns det efterfrågan.
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ser på listan att fyra tröjor är på väg till Sundsvall i skrivande stund :tummenupp , sen är det minst lika många som är beställda men inte betalda, enligt Swedies lista.

Skulle tro att det blir en ny omgång till sensommaren, så det är nog bara att vänta snällt för de som inte klev på tåget denna gång.
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Abloy skrev:
Ser på listan att fyra tröjor är på väg till Sundsvall i skrivande stund :tummenupp , sen är det minst lika många som är beställda men inte betalda, enligt Swedies lista.

Skulle tro att det blir en ny omgång till sensommaren, så det är nog bara att vänta snällt för de som inte klev på tåget denna gång.

Ja den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge..hehe :hihi
 

Freud_954

E20Norr...
Gick med
5 Apr 2003
Ort
KråkSlottet...
Hoj
HojLös!!! Sökande!!! / Ford Sierra (Cosworth?)
Abloy skrev:
Och som vanligt är det jag som ställer frågorna och ni som ger svaren :D

Freud_954, ska du inte slänga upp lite bilder från Onsdagsåkningen?
7peta Skärpning :fatta!

Hmmm... det blev inte så bra kort! måste lära mig kameran bättre, mest suddiga bilder och bilder på ett vackert "viltstängsel" :rolleyes:

Ska lägga några ändå, men är imellan bredband just nu! :huvet
Sagt upp telia och väntar på BBB! :Bugar
Ska få det om ca en vecka! -då kommer dom ut här! :tummenupp
 

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
Freud_954 skrev:
Hmmm... det blev inte så bra kort! måste lära mig kameran bättre, mest suddiga bilder och bilder på ett vackert "viltstängsel" :rolleyes:

Skulle jag vetat vilken åkning det blivit skulle jag tagit med mig videokameran,behöver lite nytt material till nån ny film :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top