swejen skrev:Hej!
Ja då har man gjort 158.6 mil på en vecka, Gotland tur och retur!
Jag kan varmt rekomendera MCsemester på Gotland.
Ullis skrev:Jag Å GixxerA är på väg alldeles snart....idag t.o.m kan jag meddela. Lelleträffen & Gotland Ring i sikte. Kul kul!!!!
swejen skrev:Jag va och kollade på den så kallade GotlandRing och den verkar vara under uppbyggnad för banan var grusad...... Fast det kanske finns en till... ja, jag har ingen aning =)
p.grip skrev:Delar av banan är klar.
Legenden skrev:Vilka kommer ner till Vängåvan nu i dag onsdag om vädret är ok vill säga?
Nått förslag vart färden bär hän??
Legenden skrev:Låter ju perfa det!! Verkar så lungt o tyst här i Sundsvallstråden. Så jag va ju tvungen o kolla om alla lagt sej under en sten..ehh.. Men det blir ju en klase Timråiter som kommer iaf..
Abloy skrev:Japp, vi är några få tappra som håller igång i ur och skur, på bana, landsväg och flygrakor, ack så tappra vi är
Abloy skrev:Klart att vi ska åka en sväng om det inte regnar, alltid blir vi väl några.
superbeast skrev:fan,tveksam jag åzå nyss kommit hem från jobbet å vet inte om ja orkar stessa mig i ordning för att åka i tveksamt väder,fan man kanske är en käring jag som åker i goretex borde ju inte bry mig!jaja får se om man dyker upp på vängåvan,väntar nog till sista stund innan jag bestämmer mig!
haha!ja om man sitter på en enduro så !ä, blir ju fler dagar i sommar,har ju semester om en veckaAbloy skrev:Och jag som trodde att endurokillar älskar regn och allmännt vidriga väder förhållanden
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|