Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Ruskigt trevlig tur, o kanonfina vägar :tummenupp
Får tacka för det fina sällskapet oxå, som så trevligt väntade in mig när ja kom efter.
Prillan fick veta att han levde iaf, men ja va orolig för punka hela svängen. Nu är detta löst med ett bättre begagnat däck.

Hoppas vi syns nästa onsdag oxå, då med bättre engagemang från övriga användare som inte dök upp.
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
p.grip skrev:
Jag tror vi får fixa en bättre fotograf till nästa gång! :brinnerup :)

Snygga bilder, om vi hängt på forumet; www.sportfältbiologerna.com eller www.vägverkets_asfaltsfotograferingsanalysenhetsgrupp.com :D

Du har verkligen lyckats med att få till rörelseoskärpan på ett fint fotostilistiskt sätt :tummenupp , bött! som Olivier de Paris skulle ha sagt, du har ju för f*n oskärpa på hojarna som wheelar och fokuserat på blommorna i vägrenen :7peta.

Nästa gång får du följa cyklarna i farten så att vi har fokus på det som räknas, höjden på bakhjulsåkningen :yoparty eller har du så tajt och läckert skinnställ :kär att du inte kan röra dig i det och följa cyklarna.

:tummenupp för Superbeast som hade med sig kamera, vi måste bli bättre på att filma och fota.

:Bugar för ICEbreaker och Peter (som FORTFARANDE inte har loggat in på SH) som underhöll oss andra med bakhjulsåkning av klass.

Trevlig Midsommar på er alla :fyllisar
 

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Ort
I ett hus som står ute om natten.
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Avis

:( Man blir lite avis när man ser bilderna. ( Men bättre att spika än att wheela ) gammalt norrlands ordspråk. :yoparty


:fyllisar TREVLIG MIDSOMMAR ALL SPORT HOJARE :fyllisar
 

swejen

Medlem
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Gsxr1000
988R skrev:
:( Man blir lite avis när man ser bilderna. ( Men bättre att spika än att wheela ) gammalt norrlands ordspråk. :yoparty


Oj oj oj 22 grader och klockan är 1035 =)

Är det några som vill ta en tur idag??
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
ber till gudarna om kanonväder imorn :Bugar hoppas att det blir ett fett jävla gäng isf :yoparty
 

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Abloy skrev:
Japp, ta med kameran och finvädret så hakar vi andra på :yoparty :banana

Ska jag fota ig...... Nej det skulle jag ju hålla mig ifrån var det sagt ja :hihi
 

swejen

Medlem
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Gsxr1000
p.grip skrev:
Ska jag fota ig...... Nej det skulle jag ju hålla mig ifrån var det sagt ja :hihi

Kul med åkning ikväll! Hoppas vi blir många.

Jag tar också med mig kameran då så slipper du ta all skit Grip =))
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jag är nog på om vädret håller i sig,ska komma regn senare men frågan är när det kommer,inatt får vi hoppas.
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
kopplingen verkar bra nu men låter fortfarande lite lurigt i motorn ibland tycker jag men det kanske alla gör,nu ska det åkas resten av sommaren,är det nåt fel blir det väl värre så man får reda på vad det är.


swejen skrev:
Har du fått ordning på "rasslet"? Vad var problemet?
 

Bolla

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Ort
Timrå
Hoj
Thunderäjs
superbeast skrev:
ber till gudarna om kanonväder imorn :Bugar hoppas att det blir ett fett jävla gäng isf :yoparty

Hoho! Nu är jag här iaf kära askalas vänner. Vill se lite bra bilder från kvällens åkning!
 

danielg

Regnar aldrig när jag åker hoj, nästan.
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Uppland
Hoj
1999, Honda Blackbird
Såg när ni drog. Var kvar på jobbet. Verkar som ni blev en hel del! :tummenupp

Hoppas att man kan vara med nästa vecka. Har nog missat alla åkningar i år typ. :huvet Ni får säkert en kanonkväll med massor av kul åkning!

//daniel
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
:banana 18 sporthojar ikväll, turen gick till Bispgården där vi tankade alla utom EN och sedan åkte vi tillbaka över Kärlarna. Dessa vägar är verkligen värda att provas.

Blev många stopp men EN tyckte att det var för lite stopp så han stannade än gång extra och skyllde på bensinstopp. Som tur var kom RacerMick på en KÅTÄM med bensindunk innanför jackan och styrde upp allt. Kan tro att priset på bensinen inte är billigt den tiden på dygnet och med den snabba leveransen.

Kvällen avslutades med glass på MCD med det klassiska och obligatoriska tillbehöret, uppeldning av däck. Sen ska vi inte glömma att Daniel-San burnade tio meter från en polisbil också :yoparty Han slutade dock upp med de dumheterna när han upptäckte polisbilen.

Tack för en trevlig kväll och vi ses nästa Onsdag :banana
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top