Daniel-San
rajraj
Daniel-San är snäll. Poliser är dumma.
o0jojoj,undra vilket pucko som inte tankade då :kocko han lär ju inte göra om det säkert en sån där goretex muppAbloy skrev:18 sporthojar ikväll, turen gick till Bispgården där vi tankade alla utom EN och sedan åkte vi tillbaka över Kärlarna. Dessa vägar är verkligen värda att provas.
Blev många stopp men EN tyckte att det var för lite stopp så han stannade än gång extra och skyllde på bensinstopp. Som tur var kom RacerMick på en KÅTÄM med bensindunk innanför jackan och styrde upp allt. Kan tro att priset på bensinen inte är billigt den tiden på dygnet och med den snabba leveransen.
Kvällen avslutades med glass på MCD med det klassiska och obligatoriska tillbehöret, uppeldning av däck. Sen ska vi inte glömma att Daniel-San burnade tio meter från en polisbil också Han slutade dock upp med de dumheterna när han upptäckte polisbilen.
Tack för en trevlig kväll och vi ses nästa Onsdag
Holger skrev:när kom ni hem då?
Fy fan vad insekter jag hade på mig när jag kom hem,borde nog kört med tröja över stället.
Bolla skrev:Hoho! Nu är jag här iaf kära askalas vänner. Vill se lite bra bilder från kvällens åkning!
RacerMic skrev:Vid servicestationen (RacerMic`s recidence) i Gåltjärn-Kovland finns alltid bensin-kaffe-verktyg mm. för sporthojare och grusbusare Åsså fick man ju en anledning att åka lite på slangen med kåtmn Den skyldige bensinmarodören har varit in på jobbet idag och gjort rätt för sej... gott fikabröd var det i alla fall Dröjer nog någon vecka till innan allt är klart med försäkringsbolaget angående min zx9:a. lånar nog cbr1000 nästa onsdag och hänger på
Ullis skrev:Skönt, då slipper man skämmas för vår alldeles egna bensinoptimist nu då Klart du ska med, det e ju sååååå skoj
en annan brukar ju se till å tanka innan man samlas vid vängåvan iafp.grip skrev:Ja men han kan gott skämmas ett tag till!
p.grip skrev:Satt och funderade tidigare om vi kanske skulle ta och starta en egen tråd som folk kan ragga sällskap för lite spontan-åkningar.
Tänkte att folk kanske inte alltid tittar i den här tråden för övrig åkning.
Abloy, Oh du store moderator , vad säger du om saken!
superbeast skrev:en annan brukar ju se till å tanka innan man samlas vid vängåvan iaf
p.grip skrev:Ja men det hade jag ju gjort!!
Att jag inte visste om det är ju inte mitt fel
Men nu ska vi inte kivas, kram på´de
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring