Abloy skrev:Godmorgon Ännu en härlig dag med massa möjligheter
Finns det intresse för åkning ikväll eller är det Gatufesten som står på agendan?
Abloy skrev:Godmorgon Ännu en härlig dag med massa möjligheter
Finns det intresse för åkning ikväll eller är det Gatufesten som står på agendan?
Abloy skrev:Finns det intresse för åkning ikväll eller är det Gatufesten som står på agendan?
Holger skrev:ja idag är det onsdag,några som är sugen på åkning?
Ullis skrev:Jag e nyfiken på det på banan, kanske e nåt kul. Kollar förbi på OK Timrå kl 18,45 om det e några fler som vill haka på, drar kl 19 därifrån.
Ullis skrev:Holger!!!! Klart du ska med, man måste ju kolla in om det e nåt skoj ju. Körnig finns ju kvar i morrn också.
superbeast skrev:efter lite beslutsångest begav vi oss mot hassela via viforsen å lucksta
jajjemän,de va det såg att det stod en hoj lite konstigt parkerad där bra att det inte va nåt allvarligt då iaf nya friska tag bara,på ons bär det av igen,nånstans , håll tummarna för vädretdanielg skrev:Då var det er jag såg vid Statoil Bergsgatan? Var på väg ner för att hänga på men Blackbirden ville annat. Gick asdåligt och vid Statoil ville den inte mer alls. Hem (tog en stund att hanka sig hem) och meka. När jag insåg att en vakuumslang till soppakran hade satts tillbaka på fel ställe (av en för övrigt mycket skicklig MC-mekaniker ) var det redan för sent att försöka hinna ikapp er...
Nästa vecka då SKA jag vara med...
//daniel
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!