Onsdagskörning med SH-Sundsvall

frankson

Mr Frank
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
zx10r -06
Haka på...

Hej....
Vad gör man om man vill haka på på en samåkning...Måste man invigas med okulta riter, eller räcker det med ett glatt humör och ett enormt sug att åka båge?? :va

När blir det av i så fall???:rolleyes:

wza

Guest
kommer du med glatt humör så räker de. kör på onsdagar. samlas vid vängåvan gärna för 19:00 så hinner du vara med och snacka en massa skit före oxå. pz

frankson

Mr Frank
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
zx10r -06
kommer du med glatt humör så räker de. kör på onsdagar. samlas vid vängåvan gärna för 19:00 så hinner du vara med och snacka en massa skit före oxå. pz

Hur ser upplägget ut...Hur långa turer brukar det bli....Några stopp? Hur många brukar ni vara? Är det våldsamt tempo? Många frågor...:va

wza

Guest
nä de är nu mera ett lungt tempo och dom flesat som har varit med nu trivs ( vad jag hört ) ja de kan bli allt från 5 st till 25 st några stop brukar de alltid bli. några vill röka ta en snus själv brukar jag mest äta. ja så måste ju skyflyer kissa minst 10 gånger så tanka upp hojen och kom ner på onsdag runt 18:40 så ses vi nog då=)

Last edited:

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Inga okulta riter men vi kanske borde införa en rit.... d.v.s när det dyker upp någon ny så skall den nye följa med en gammal sporthojsåkare in på polisstationen och gå runt en sväng och skulle det vara så att den nye hejar på för många i personalen ja då du är han bannad från all sporthojs gemenskap :D

Dina frågor då ja häng på och se det är lite olika hur det brukar bli men oftast ser tiderna ut så här vi åker 19.00 och tillbaks 21.00-23.00.

SDM

Det är fint med hoj! Eller? Jo, no är de
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
Honda cbr600 F4i
Hur ser upplägget ut...Hur långa turer brukar det bli....Några stopp? Hur många brukar ni vara? Är det våldsamt tempo? Många frågor...:va

Ja du, det brukar bli runt 10min med nogra stop. det är ganska olika hur många vi är men titta ner du bara kul med fler.

wza

Guest
nä satan. de glömmde jag säga leta upp lotta de brukar var hon som styr skeppet på onsdagarna. =)

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Trevliga killar??
Men jag då? Har jag blivit totalt diskriminerad?
*snyfft*

MY bad Lotta!

Som Wza säger Lotta är den som brukar stå och peka med hela handen på kartan:tummenupp

Btw, jag såg dig igår Lotta, runt 22 rycket korsningen köpmangatan parkgatan. Du såg sjukt snabb ut!

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Hej alla glada!
Har nu studerat eniros fina kartsidor:) och hittat en fin körsträcka.
Hoppas att den kommer att duga:va för er kräsna smak.
Ses på hojtorget!! :tummenupp

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Hej alla glada!
Har nu studerat eniros fina kartsidor:) och hittat en fin körsträcka.
Hoppas att den kommer att duga:va för er kräsna smak.
Ses på hojtorget!! :tummenupp

Ja jag vet... jag har sjukt lite att göra på jobbet! Därför svarar jag typ på alla trådar.

Lotta, vartdå? Gör en vägbeskrivning på eniro och släng upp en länk!

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Eftersom att jag åker touringhoj så räknas jag som en "pacecar" alternativt som servicebil. :hojharley <------------ Moi

Btw, har du lite att göra också?

Icke, jag har fullt upp med att svara på dina inlägg:D

Vadå paranoid? Jag?

Värdet av spridning av vägvalsdesinformation ska i detta sammanhang inte underskattas för oss som lider av förföljelsemani:D

Last edited:

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Icke, jag har fullt upp med att svara på dina inlägg:D

Det är skönt att jag kan hålla någon sysselsatt iaf. Det kommer alldeles för lite folk och tränar på dagarna, så jag sitter här i receptionen och snusar snus och letar ny hoj. Längtar redan till våren då min hoj ska bort så jag kan köpa en sporthoj så jag slipper bli mobbad av min kompis.

Jag försöker påminna honom att jag åker ifrån honom varje dag i veckan, men han mobbas bara vidare.

Lotta, jag tyckte att jag såg en poster på utanför polisstationen med ditt namn på det... det stod någonting liknande "Wanted för att ha kört 190 km/h på motorvägen"

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0