vi får nog ta ett snack med glidargänget som åker 18.30 och se till att dom tar det lungt så inte det händer
Precis, kan aldrig har varit en sporthoj med kåpor med tanke på att det bara gick i 236 km/h.
vi får nog ta ett snack med glidargänget som åker 18.30 och se till att dom tar det lungt så inte det händer
Hej....
Vad gör man om man vill haka på på en samåkning...Måste man invigas med okulta riter, eller räcker det med ett glatt humör och ett enormt sug att åka båge??
När blir det av i så fall???
kommer du med glatt humör så räker de. kör på onsdagar. samlas vid vängåvan gärna för 19:00 så hinner du vara med och snacka en massa skit före oxå. pz
Hur ser upplägget ut...Hur långa turer brukar det bli....Några stopp? Hur många brukar ni vara? Är det våldsamt tempo? Många frågor...
kanske inte kunde växla upp från 3:an3091256Precis, kan aldrig har varit en sporthoj med kåpor med tanke på att det bara gick i 236 km/h.
Hur ser upplägget ut...Hur långa turer brukar det bli....Några stopp? Hur många brukar ni vara? Är det våldsamt tempo? Många frågor...
Trevliga killar??
Men jag då? Har jag blivit totalt diskriminerad?
*snyfft*
Hej alla glada!
Har nu studerat eniros fina kartsidor och hittat en fin körsträcka.
Hoppas att den kommer att duga för er kräsna smak.
Ses på hojtorget!!
Lotta, vartdå? Gör en vägbeskrivning på eniro och släng upp en länk!
Det är fusk att träna bansträckningen innan race
Eftersom att jag åker touringhoj så räknas jag som en "pacecar" alternativt som servicebil. <------------ Moi
Btw, har du lite att göra också?
Vadå paranoid? Jag?
Icke, jag har fullt upp med att svara på dina inlägg
Det är skönt att jag kan hålla någon sysselsatt iaf. Det kommer alldeles för lite folk och tränar på dagarna, så jag sitter här i receptionen och snusar snus och letar ny hoj. Längtar redan till våren då min hoj ska bort så jag kan köpa en sporthoj så jag slipper bli mobbad av min kompis.
Jag försöker påminna honom att jag åker ifrån honom varje dag i veckan, men han mobbas bara vidare.
Lotta, jag tyckte att jag såg en poster på utanför polisstationen med ditt namn på det... det stod någonting liknande "Wanted för att ha kört 190 km/h på motorvägen"
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|