Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Har nu åkt runt i Västernorrland och tankat på div bensinstationer, men lyckas tydligen alltid få fel vätska ner i tanken:va

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Hoppas ni haft en trevlig tur ikväll. Själv har jag nyss kommit hem och skruvat isär min leksak. Var ut en sväng med Sune efter jobbet och fick åka släpvagn hem. Kjedjelåset sa upp sig, så nu måste lite saker införskaffas.
Någon som ligger på lite motordelar till min fzr ??

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Härlig tur idag, fick höra att kromslädarna råkade ut för Regn på Alnö...

Var jävligt halt när vi for hemåt iaf från S-vall, släppte lite lagomt på 2:an och Mr.Wheelie var ute å börnade på nylagda asfalten i 100, han är obotlig! :D

Tack för en rolig tur å härligt sällskap allihopa! Synd bara att man måste välja mellan två goda ting :gnissla Blir väl nått mer hoppas jag innan säsongen är över!

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Tack för turen grabbar:tummenupp Ja de va en bra tur me "lagomt" tempo emellanåt :yoparty

Kan bara säga att jag tyckte vi var jävligt duktiga o köra i gruppen igår, trots lite bus o lek så tyckte iaf jag att vi körde säkert...många tycker ju att de är så okontrollerat o slamsigt jämt på ons körningarna...så jag vill bara försöka tvätta bort lite stämpel på oss.

Hoppas vi syns på banan till helgen nu! Om inte annat så syns vi nästa ons!

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
3109609 Tack för turen grabbar:tummenupp Ja de va en bra tur me "lagomt" tempo emellanåt :yoparty

Kan bara säga att jag tyckte vi var jävligt duktiga o köra i gruppen igår, trots lite bus o lek så tyckte iaf jag att vi körde säkert...många tycker ju att de är så okontrollerat o slamsigt jämt på ons körningarna...så jag vill bara försöka tvätta bort lite stämpel på oss.

Hoppas vi syns på banan till helgen nu! Om inte annat så syns vi nästa ons!

Säker körning är en definationsfråga. Gärna 80 på 90 väg enl VV :)
Fast det där med att glida genom Huddik på lagomt varvtal å tvätt bort en stämpel vette tusiken om det går hand i hand :tummenupp

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
stabil tur.

Här är några bilder

Bifogat

• DSC00056.jpg
    DSC00056.jpg
    112.2 KB · Visningar: 156
  • DSC00057.jpg
    DSC00057.jpg
    84 KB · Visningar: 144
  • DSC00060.jpg
    DSC00060.jpg
    90.6 KB · Visningar: 141

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Härlig tur idag, fick höra att kromslädarna råkade ut för Regn på Alnö...

Var jävligt halt när vi for hemåt iaf från S-vall, släppte lite lagomt på 2:an och Mr.Wheelie var ute å börnade på nylagda asfalten i 100, han är obotlig! :D

Tack för en rolig tur å härligt sällskap allihopa! Synd bara att man måste välja mellan två goda ting :gnissla Blir väl nått mer hoppas jag innan säsongen är över!

:yoparty Ja tack för en rolig tur med lite bus :arsele ... Japp Mr.Wheelie skulle slanga lite i går på regnet och nylagd asfalt sisådär smart ide :tungan .
Synd bara på blåsten som gjorde så man fick besöka vänsterfilen lite då och då :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hallå på er.

Hur är det med onsdagsåkning uppe på banan nu för tiden?

Är det drop in eller är det inget alls där nu?

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
VTR Firestorm
He he alla elaka bikerz :yoparty , jag hör på stan att nån/några tappat lappen i samband med onsdagskörning, äre så :va

Själv är jag fett avis på er som kan åka, själv har jag jobbat, tat hand om ungarna, lagt tak och, håll i er, drat runt på en husvagn hela sommaren :confused:

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Ikväll hade jag tänkt hinna åka med min leriga hoj. Orkar inte tvätta den nu.

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Onsdagskörning

Vi Härnöknutters mötte ett stort antal hojar i Sundsbruk , var det Onsdagskörningen från Sundsvall som var i farten ? Vart var ni på väg ? Vi från Härnösand var ca 30 hojar och vi åkte till Spikarna och fikade.

Stämmer det att ni även hade en mc-polis med i ledet ? Någon från oss sa sig sett en mc-polis i erat gäng.

Häftigt i så fall .... Nu förstår jag varför erat tempo var så lågt :tummenupp

Kör klokt :yoparty

Hälsningar från en som åkte med Härnö knutters

JohnVanB

Flasktömmare
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
TRIUMPH Street Triple-13, KAWA KLX 650 -93
Jag mötte er vid Tallnäs ungefär....hur många var ni egentligen?! 100-125 eller?:yoparty
Såg också polisen som åkte med...:va
Om nu så var fallet vill säga.

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
det va inte oss ni mötte:D ...det va säkert den ursprungliga onsdags körningen ni mötte.den här tråden handlar om en annan onsdags körning som avgår en halvtimme senare med mest sporthojjar för dom som gillar lite "sportigare" körning:tungan ...å vi hade definitivt inga poliser med oss:tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping