Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Lotta, jag tyckte att jag såg en poster på utanför polisstationen med ditt namn på det... det stod någonting liknande "Wanted för att ha kört 190 km/h på motorvägen"

Hittade detta på nätet:va

Kvinnlig fartvirtuous efterspanas av polisen
2007-08-08 Pressmeddelande från RISKpolisstyrelsen

Polisens i Västernorrland har vid återkommande tillfällen under sommaren gäckats av en svart/gul dödsmaskin som framförts i svindlande hastigheter. Piloten tros vara av kvinnligt kön, hemmahörande i Västernorrland alternativt från helvetet själv. Under senare delen av sommaren har polisen noterat att fler motorcyklister har anslutit sig till denna fartens drottnings drönarskara. Polisen ser allvarligt på att denna speed junkie nu är fullt upptagen med att lära oskyldiga och lättpåverkade unga män att sköra fortare än lagstadgad hastighet tillåter. Trots inställda semestrar och högsta prioritet har polisen kammat noll i sina ansträngningar att komma till tals med föraren och önskar därför nu hjälp från allmänheten för att komma i kontakt med den efterspanade. Har du sett eller hört något kontakta jada jada bla bla osv.

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
Det är skönt att jag kan hålla någon sysselsatt iaf. Det kommer alldeles för lite folk och tränar på dagarna, så jag sitter här i receptionen och snusar snus och letar ny hoj. Längtar redan till våren då min hoj ska bort så jag kan köpa en sporthoj så jag slipper bli mobbad av min kompis.

Jag försöker påminna honom att jag åker ifrån honom varje dag i veckan, men han mobbas bara vidare.

Går din hoj ens att köra över 140? Den där containerkåpan måste ju hejda all vind på den här sidan Öresundsbron! Å andra sidan behöver du ju aldrig krypa ner för att komma bakom kåpan, trots sittställning som skulle få arbetsmiljöverket att gnugga händer av glädje! :D

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Hittade detta på nätet:va

Kvinnlig fartvirtuous efterspanas av polisen
2007-08-08 Pressmeddelande från RISKpolisstyrelsen

Polisens i Västernorrland har vid återkommande tillfällen under sommaren gäckats av en svart/gul dödsmaskin som framförts i svindlande hastigheter. Piloten tros vara av kvinnligt kön, hemmahörande i Västernorrland alternativt från helvetet själv. Under senare delen av sommaren har polisen noterat att fler motorcyklister har anslutit sig till denna fartens drottnings drönarskara. Polisen ser allvarligt på att denna speed junkie nu är fullt upptagen med att lära oskyldiga och lättpåverkade unga män att sköra fortare än lagstadgad hastighet tillåter. Trots inställda semestrar och högsta prioritet har polisen kammat noll i sina ansträngningar att komma till tals med föraren och önskar därför nu hjälp från allmänheten för att komma i kontakt med den efterspanade. Har du sett eller hört något kontakta jada jada bla bla osv.

Hörde nåt om att det var spökets alias GR ex flickvän och hon tycker att han kör som en käring. Det är igentligen hon som kör på filmerna och nu när det är slut så har det blivit problem med den nya DVD:n och det är därför den inte släpps :tungan

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Då var man hemma igen,var en av dom som vända före kälarne.
Fick ni mycket regn på er ni som åkte vidare? vi fick en skvätt men inte så farligt.

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
Inget vidare regnväder i sikte, kom nån droppe. Däremot är det nästan läge att packa tält och några dagars ombyte om turerna ska vara såhär långa i framtiden. Och ett extra, klart visir verkar bli obligatoriskt för vissa ;) :D

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Vi klarade oss utan regn, det blev en fin tripp på ca 24 mil för min del. Matlåda kan va bra å ha med, mackarna dör ju på löpande band.

Last edited:

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
åh fan, det blev en riktig långtur idag alltså, jag drog in till stan efter jobbet strax efter 21, kom några regndroppar då och var grymt tomt i stan, iaf på hojar, förnedrade några tyskar å nån japanare sen for jag hem å träna lite på industriområdet :D

hörde dock att det var världens busväder uppe i H-sand, regnade som satan där!

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Tack för en trevlig tur..

Jävlar vilket kanonväder igår..

Det var ett tag sedan jag var med på Onsdagarna men visst är det kul att åka med er. Ska prioritera detta oftare framöver.:tummenupp

www.mopedochmotor.com

frankson

Mr Frank
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
zx10r -06
Missade denna onsdag, hur många var ni?...Dottern blev sjuk:gnissla
Blir det åka av nästa onsdag också om vädret tillåter??:)

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Ja de var en kanontur Lotta :tummenupp
Riktigt roligt att få åka med några ur de gamla gemet igen oxå :D
Ett stort tack till Tomasol som avslutade kvällen med att rejält fyrverkeri..inte behövde du väl göra dej till så för våran skull? Syns nästa ons om inte förr..:tuttar

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Lite bilder ifrån igår

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    78.2 KB · Visningar: 112
  • 2.jpg
    2.jpg
    90.8 KB · Visningar: 104
  • 3.jpg
    3.jpg
    107.9 KB · Visningar: 109
  • 4.jpg
    4.jpg
    99.1 KB · Visningar: 146
  • 5.jpg
    5.jpg
    115.3 KB · Visningar: 97
  • 6.jpg
    6.jpg
    78 KB · Visningar: 116

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Mer bilder

Bifogat

• 9.jpg
    9.jpg
    87.8 KB · Visningar: 71
  • 8.jpg
    8.jpg
    77.2 KB · Visningar: 84
  • 7.jpg
    7.jpg
    81.8 KB · Visningar: 60
  • 10.jpg
    10.jpg
    106.4 KB · Visningar: 104
  • 11.jpg
    11.jpg
    84.4 KB · Visningar: 83
  • 12.jpg
    12.jpg
    88.9 KB · Visningar: 107

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Några till

Bifogat

• 13.jpg
    13.jpg
    89.9 KB · Visningar: 75
  • 14.jpg
    14.jpg
    72.8 KB · Visningar: 83
  • 15.jpg
    15.jpg
    88.3 KB · Visningar: 107

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Nu är sommaren snart slut och man har inte varit med på en enda körning, vet ju vad som gäller på Onsdag iaf!!! :yoparty

PeZon

PeZon
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
K5 1000
Onsdag 15/8 är jag hemma då är jag med om det blir någon åkning,Har Lotta fixat med kartorna så vi vet vart vi ska ? :va

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Nästa Onsdag får ni klara er själva, jag måste slava och slita för att tjäna ihop till brödfödan:nurse .
Så sköt er ordentligt för jag vill inte att ni kommer in till grannen på jobbet.

SDM

Det är fint med hoj! Eller? Jo, no är de
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
Honda cbr600 F4i
kul

ja det hoppas vi. men fan va kul det va i onsdags. vi tackar lotta för rutten fast hon är efterlyst:tummenupp

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
haha ja du broms olga nu ligger du risigt till:p...
ja i morgon blire åkning bara man får på ett nytt bakdäck

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
HAhahahaha, jag trillar av stolen! BromsOlga!! Klockrent!

Jag hinner nog med på en tur! Äntligen!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...