Onsdagskörningstråden

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Vore ju trevligt om ni hakade på kortegen kan jag tycka...

Hade gärna gjort det men plikten kallar tom kl 18 idag.

All heder åt dig som roddar kortegen. Samtidigt tycker jag att var och en väljer sitt sätt att hedra P-A. Vill man inte åka kortege så innebär ju inte det att man per automatik bryr sig mindre. Man kanske vill offra en glass i hamnbassängen i Waxholm eller dra en bombrepa på P-A´s favoritvägar -alla funkar ju olika.

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Förstår det, men kör på iaf. :tummenupp

[YOUTUBE-ID]<object width="1300" height="765"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OvpyqtVncRY&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&hd=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OvpyqtVncRY&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&hd=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1300" height="765"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Hade gärna gjort det men plikten kallar tom kl 18 idag.

All heder åt dig som roddar kortegen. Samtidigt tycker jag att var och en väljer sitt sätt att hedra P-A. Vill man inte åka kortege så innebär ju inte det att man per automatik bryr sig mindre. Man kanske vill offra en glass i hamnbassängen i Waxholm eller dra en bombrepa på P-A´s favoritvägar -alla funkar ju olika.

Självklart kan man hedra på sitt eget sätt. Jag har inte sagt någonting annat. Sa bara att om några skulle samlas på samma plats samma tid så vore det trevligt om de följde med på kortegen.

PA kommer aldrig sluta titta ner på oss från Honda himmelen!

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Rosenhill 10:30

Jag tänker ta en sväng ut i Sörmland i morgon Söndag 27/6, Vi kör från Rosenhill 10:30. Häng på om du vill.

Ragge

Igenkänning: Jag har svart helställ, Röd/vit/svart Arai- hjälm.

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jag tänker ta en sväng ut i Sörmland i morgon Söndag 27/6, Vi kör från Rosenhill 10:30. Häng på om du vill.

Ragge

Igenkänning: Jag har svart helställ, Röd/vit/svart Arai- hjälm, och kommer antagligen att tillbringa stoppet vid Rosenhill med att skruva fast saker som trillat av min hoj på vägen dit.

Förtydligade din beskrivning lite...:D

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Kollade just vädret, ser ut att bli stor risk för regn och åska i morgon kväll:gnissla

Jag hade tänkt mig samling vid donken väsby vid 18, avfärd 18.30?

tedman

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
Fireblade -07
Kommer också om vädret är tjänligt. Har hört samma som du, att det skulle åska och regna! Förhoppningsvis tidigare på eftermiddagen!:Bugar *ber till vädrets makter*

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
fan detta är tredje gången jag tänkt hänga på men nått kommit ivägen :(

tur att det kommer fler onsdagar :)

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Skulle gärna hängt med men pengarna för soppan har tagit slut :p och lönen kommer inte förens den 15e:mad:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Om inte himlen öppnar sig fullständigt så kommer även jag fram ur det fördolda.

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
Eftersom att vi hojåkare har en del variabler som påverkar om vi kommer eller inte så hoppas jag att mina stämmer, Comhemrepratör (kan vi starta en tråd om detta elände) samt vädret, ses om jag hinner!

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Väderutsikterna ser allt bättre ut. Fortsätt att :Bugar gummor och gubbar!

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
smöra för tjejen?:tummenupp

Haha ska försöka, men det är ju så också att hon redan sponsrat mig stort med hojköpet också;) Men hon kanske vill följa med på gruppkörningen:p vi får se för vi var ute på Twilight movie night igår ( inga commentarer ang det tack) så den slutade 02.00 sen skulle vi hem från lidingö å hon skulle sova typ 2 timmar innan hon skulle till jobbet så hon kanske inte orkar. Men vi får se ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati