Det blev en riktig trevlig tur med ett litet pikant inslag av en farbror på blåvit maskin.Måste dock säga att han var rätt trevlig.
Vi fick till några riktigt bra vägar och det var ju torrt mestadels.
Blev en knepig onsdagstur idag.. själv träffade jag farbror blå inte mindre än tre ggr idag, fyra tom! Fick först stanna och blåsa i Åkersberga, sen stod de och sköt laser vid Svinningemacken (blev som tur var varnad av en bilist), sen återigen på svinningevägens början och sist men inte minst Donken Svea
Så trevligt att se att de gör sitt jobbDumsnuten i Å-berga sa att mitt ena lyse inte fungerade.. tja sa jag, det ena är ett halvljus, det andra ett helljus och jag tror inte att du vill att jag kör med heljus i solen?
Sen när han hade fattat konceptet så tyckte han att jag hade en jättefin hoj och undrade om den gick snabbt, jag sa att den var lite halvslö faktiskt![]()
Jo...den är vääääldigt halvslöJag kan fan inte sluta flina efter provturen....
Jag tror jag känner två pojkar som kommer att försöka få sina fruar att förstå hur viktigt det är att köpa s1000rr nu?![]()
Har just lagt ut en av mina njurar på Ebay....![]()
Jag tänkte ju just föreslå att du skulle sälja din kropp, fast kanske inte sååå bokstavligt? ;-)
Jo, prostitution är ju ett alternativ...vad ligger kursen för en lätt begagnad mansröv på tro?![]()
Jag alltså... med tanke på din ålder så måste jag nog ärligen svara att ska du spara ihop till en s1000rr på det viset så lär du nog ändå inte ha nån glädje av hojen sen för du kommer inte att fixa att nånsin sitta igen![]()
Va fan? Den är ju i nyskick! Det ända (höh) som gått mot körriktningen är ett ynka läkarfinger!![]()
Ja det är väl just det som är problemet, hade den varit väl inkörd hade den nog pallat trycket?![]()
Iofs...men ska jag hora ihop till en S1000RR lär jag vara lika vältrafikerad som söderledstunneln....![]()
I morrn får vi fan för OT!
Troligen...jag skyller allt på att jag måste vädra adrenalinet ur kroppen efter provkörningen.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |