Onsdagsträning på Gelleråsen 9-16

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Swedie:
köra om är du bra på! man känner vad du har för parfym när du fläskar om!!!! å du luktar inte gott :D

ursäkta för släppet i sista kurvan...

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
valmers skrev:
2299553
Tider:

Jorpes 1.12.6

valmers 1.16.5

Vi skyller på att det gick fortare på första passen, innan transpondern sattes ut. :tomten

När ska ni börja köra fortare än b-förare på tvåtaktare då? ;)

MC Doktorn

Guest
Ja det var kul som vanligt som yber rookie är man glad att man bara förbättrar sig varje gång.

Mitt nyinköpta depåtält massakerades av en lätt vindpust bahh...

Apråpå omkörningar tyckte jag det gick städat och bra inga incidenter och det flöt på bra.

Jo det var sant Mattias åkte skamkärra men hans hungriga blick gjorde det klart att snart kommer det ut en rehabiliterad hoj till nästa vecka.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
MC Doktorn skrev:
2300657 Ja det var kul som vanligt som yber rookie är man glad att man bara förbättrar sig varje gång.

Apråpå omkörningar tyckte jag det gick städat och bra inga incidenter och det flöt på bra.

Jo det var sant Mattias åkte skamkärra men hans hungriga blick gjorde det klart att snart kommer det ut en rehabiliterad hoj till nästa vecka.
kan du visa hur man ska köra på åsen nästa gång? ska även se till att byta ut mina styrlaget tills dess :3freak

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja, det där gick ju åt helvete. Bäst jag skriver en utförlig rapport. Jag är trött, trött, trött. Och lite öm.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
J.Andersson skrev:
2300619 Swedie:
köra om är du bra på! man känner vad du har för parfym när du fläskar om!!!! å du luktar inte gott :D

ursäkta för släppet i sista kurvan...
hehe, jag fick ett rätt skönt ställ förbi nån in i hårnålen. Broms sent o skulle om! Det kändes mysigt, för mig iaf. :)

MC Doktorn

Guest
J.Andersson skrev:
2300659 kan du visa hur man ska köra på åsen nästa gång? ska även se till att byta ut mina styrlaget tills dess :3freak

For sure.
Majoriteten kör snabbare och bättre än mig, jag är gammal och tjock men gör mitt bästa. :3freak

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
MC Doktorn skrev:
2300720 For sure.
Majoriteten kör snabbare och bättre än mig, jag är gammal och tjock men gör mitt bästa. :3freak
Snabbare men du kör rätt iaf. Har jag fått för mig, gammal och vis heter det. Jag är ung och galen, fattar mest ingenting :D körde olika spår i sista kurvan varje gång, suck...

sandstream

Guest
MC Doktorn skrev:
Knappt 600:- på Jysk eller Coop? Isf verkar ditt ha fungerat lika bra som mitt, jävla skräp :mad:
(Kände lite på Nitrous och Lillans tält av samma typ men med en prislapp på 10 gånger mer och det var verkligen rejält).

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Tänkte jag skulle avsluta dagen med lite brännvin med chefen och super chefen man fan vad trött jag är. Om 7 timmar ska jag till jobbet.... Kanske ses nästa vecka.

MC Doktorn

Guest
sandstream skrev:
2300929 (Kände lite på Nitrous och Lillans tält av samma typ men med en prislapp på 10 gånger mer och det var verkligen rejält).
De få bli ett sånt :tummenupp

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
valmers skrev:
2299553 EMR lunchrapport:

Mattias har kraschat tjejhojen i Mike's Corner. Jorpes teamar givetvis med EMR men det går lite halvtrögt för oss. Mike har asfalterat Ejes som en vägbula, och det står två koner över ett hål precis där man vill ligga innan man viker in i Mike's Corner.

Tider:

Jorpes 1.12.6

valmers 1.16.5

Vi skyller på att det gick fortare på första passen, innan transpondern sattes ut. :tomten

Jorpes bekräftar att EMR på ett mycket fördelaktigt vis tagit vinning av Mikes Corner. EMR kör numera bara 3 snabba varv per pass, sen är flåset på topp o orken i botten o passet avbryts för EMRs del.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
jorpes skrev:
2301697 Jorpes bekräftar att EMR på ett mycket fördelaktigt vis tagit vinning av Mikes Corner. EMR kör numera bara 3 snabba varv per pass, sen är flåset på topp o orken i botten o passet avbryts för EMRs del.
Utgången av Mike's Corner in på gamla bansträckningen, även kallat Speed Bump Paradise, är tyvärr enda stället på banan som EMR är snabb just nu. :mad: Appropå tre varv, har du aldrig hört talas om kvaldäck? :tomten

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
valmers skrev:
2302491 Utgången av Mike's Corner in på gamla bansträckningen, även kallat Speed Bump Paradise, är tyvärr enda stället på banan som EMR är snabb just nu. :mad: Appropå tre varv, har du aldrig hört talas om kvaldäck? :tomten
jag upptäckte att det enda sättet att köra snabbt där att köra som om det inte är guppigt... bara gasa, lägg ner och gasa vidare.. fast bromsa inte för sent. Lätt att skjuta över och gå offroad.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Swedie skrev:
2303325 jag upptäckte att det enda sättet att köra snabbt där att köra som om det inte är guppigt... bara gasa, lägg ner och gasa vidare.. fast bromsa inte för sent. Lätt att skjuta över och gå offroad.
Precis, speciellt i utgången fegar många p.g.a. att det känns som om guppen kommer framkalla släpp. När Backlund sa "kör, det släpper inte" provade jag det, och det funkade. :näsblod

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Många
mibjason skrev:
2297570 Konerna är borta i ejes kan ja bekfäfta. För er som vill så finns det massa åktid på torsdagen 13/7 Vi kommer använda banan cirka 2tim sen kommer banan stå tom, kostnaden är 500:- per deltagare
Finns intresse så ring: Jimmy 070/6679696

Tack Jimmy för en kanondag! Inte ofta man får ha en bana för sig själva en heldag :tungan Vi fick en hel del uträttat, inkörning av kolvar, filmning / foto mm :) Lite onboard film kommer inom kort på www.gull-racing.com
hyfsade tider blev det också med tanke på lite för hårda däck och några koner på banan :tummenupp

Tack // Gull Racing

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...