Onsdagsträning på Gelleråsen 9-16

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jonte VSB R-T skrev:
2317100 De hade transponder systemet igåg idag va? Varför kan jag inte se tiderna när jag loggar in på mylaps? Måste du lägg upp allt? trodde det gick med automatik... jaha.
Vad blev det för tider annars av Jörgen o gänget?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jonte VSB R-T skrev:
2317100 De hade transponder systemet igåg idag va? Varför kan jag inte se tiderna när jag loggar in på mylaps? Måste du lägg upp allt? trodde det gick med automatik... jaha.
De måste ju tanka upp infon på mylaps för att den ska finnas där.

Pelle k

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
2st Yamaha r6
valmers skrev:
2316758 EMR dagsrapport:

En helvetes massa hojar på banan på förmiddagen, och många riktigt långsamma ekipage. Struligt när man är fem i bredd när alla ska bromsa om efter rakan. Bättre på eftermiddagen, dock.
Kanonväder, mycket folk, perfekta förutsättningar. Bästa tid 1.15.45

Som avslutning på dagen bet EMR i gräset; gick för hårt in på gamla bansträckningen efter Mike's Corner, till slut fanns det ingen mer bana kvar att åka på. Fick styra ut i gräset, och det gick som det brukar.

Varför åker man inte fortare? :mad: :argpådato
Synd att du fick beta i gräset du har ju iallafall tränat omkörningar.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Såg några fotografer med långa objektiv vanka omkring i pereferin, någon som vet vart de bilderna läggs upp?
Bra dag för övrigt, tråkigt med krascherna.

Last edited:

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
GSXR1100R skrev:
2313346 Hugo #63 & Martinus #63 ska tjuvträna inför ERF:et, du ska få pisk... kanske

Tjuvtränade i tisdags. Hugo körde 1,14 och jag kom ner på 1,13 som bäst. Spännande och se vad det räcker till på lördag. Men hur f-n en räcerbana kan vara så helvetes gropig, nylagt dessutom, är något jag inte förstår. :confused:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Martinus skrev:
2317857 Tjuvtränade i tisdags. Hugo körde 1,14 och jag kom ner på 1,13 som bäst. Spännande och se vad det räcker till på lördag. Men hur f-n en räcerbana kan vara så helvetes gropig, nylagt dessutom, är något jag inte förstår. :confused:
Man ska inte asfaltera innan tjälen har gått ur marken.

1.13 borde räcka för att kvala in :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
2318346 Men kör ERF:et nu då, gubbe.
Nej jag är förkyld, dessutom har jag lovat bort min plats till den ultrasnabbe Martinus aka "Soppatorsken", jag ska tanka och tanka och tanka så att Martinus aldrig blir utan soppa igen.

/D.N.F

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamha R1-08
Nån som vet hur det gick för killen som fick åka ambulans ?
Såg inget vidare ut där han låg...

//Mange

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
2318530 Nej jag är förkyld, dessutom har jag lovat bort min plats till den ultrasnabbe Martinus aka "Soppatorsken", jag ska tanka och tanka och tanka så att Martinus aldrig blir utan soppa igen.

/D.N.F
Jag kommer och teamchefar....kanske.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
J.Andersson skrev:
2319531 Vafan får man träna nått under veckan! Typiskt med semester å allt.
Visst får du det. Träning 15-18 söndag till onsdag. Kanske, förvirringen är total. :tomten

minirider

Guest
valmers skrev:
2321234 Visst får du det. Träning 15-18 söndag till onsdag. Kanske, förvirringen är total. :tomten
Kan man köra på årskortett för onsdagsträningar där?
Vad kostar det annars?

SletEmil

#71 Rookie 600
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
Kwackasaki ZX6RR -05
hmm... som nybliven rookie undrar jag vad som gäller på onsdagsträningarna... läste nånstans att man skulle ha nummer å sånt på hojen... men måste man verkligen det på träning?...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
hmm... som nybliven rookie undrar jag vad som gäller på onsdagsträningarna... läste nånstans att man skulle ha nummer å sånt på hojen... men måste man verkligen det på träning?...
Ja, teoretiskt ska du ha det. Tror dock inte att Mike springer ut och hindrar dig från att köra om du har en reglementsenlig hoj i övrigt men utan startnummer.
Hur svårt är det att klistra dit ett startnummer då? I värsta fall duger röd och vit eltejp; röd till sifferbotten och vit till ditt startnummer. :tummenupp

SletEmil

#71 Rookie 600
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
Kwackasaki ZX6RR -05
Ja, teoretiskt ska du ha det. Tror dock inte att Mike springer ut och hindrar dig från att köra om du har en reglementsenlig hoj i övrigt men utan startnummer.
Hur svårt är det att klistra dit ett startnummer då? I värsta fall duger röd och vit eltejp; röd till sifferbotten och vit till ditt startnummer. :tummenupp

Haha ja jo iofs... Har beställt det men det har inte kommit än men det blir till att svänga förbi mekonomen eller biltema då och införskaffa lite tejp...:tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!