Vad blev det för tider annars av Jörgen o gänget?Jonte VSB R-T skrev:2317100De hade transponder systemet igåg idag va? Varför kan jag inte se tiderna när jag loggar in på mylaps? Måste du lägg upp allt? trodde det gick med automatik... jaha.
Vad blev det för tider annars av Jörgen o gänget?Jonte VSB R-T skrev:2317100De hade transponder systemet igåg idag va? Varför kan jag inte se tiderna när jag loggar in på mylaps? Måste du lägg upp allt? trodde det gick med automatik... jaha.
De måste ju tanka upp infon på mylaps för att den ska finnas där.Jonte VSB R-T skrev:2317100De hade transponder systemet igåg idag va? Varför kan jag inte se tiderna när jag loggar in på mylaps? Måste du lägg upp allt? trodde det gick med automatik... jaha.
Synd att du fick beta i gräset du har ju iallafall tränat omkörningar.valmers skrev:2316758EMR dagsrapport:
En helvetes massa hojar på banan på förmiddagen, och många riktigt långsamma ekipage. Struligt när man är fem i bredd när alla ska bromsa om efter rakan. Bättre på eftermiddagen, dock.
Kanonväder, mycket folk, perfekta förutsättningar. Bästa tid 1.15.45
Som avslutning på dagen bet EMR i gräset; gick för hårt in på gamla bansträckningen efter Mike's Corner, till slut fanns det ingen mer bana kvar att åka på. Fick styra ut i gräset, och det gick som det brukar.
Varför åker man inte fortare?
GSXR1100R skrev:2313346Hugo #63 & Martinus #63 ska tjuvträna inför ERF:et, du ska få pisk... kanske
Man ska inte asfaltera innan tjälen har gått ur marken.Martinus skrev:2317857Tjuvtränade i tisdags. Hugo körde 1,14 och jag kom ner på 1,13 som bäst. Spännande och se vad det räcker till på lördag. Men hur f-n en räcerbana kan vara så helvetes gropig, nylagt dessutom, är något jag inte förstår.
Men kör ERF:et nu då, gubbe.GSXR1100R skrev:2318209Man ska inte asfaltera innan tjälen har gått ur marken.
1.13 borde räcka för att kvala in
Nej jag är förkyld, dessutom har jag lovat bort min plats till den ultrasnabbe Martinus aka "Soppatorsken", jag ska tanka och tanka och tanka så att Martinus aldrig blir utan soppa igen.valmers skrev:2318346Men kör ERF:et nu då, gubbe.
Jag kommer och teamchefar....kanske.GSXR1100R skrev:2318530Nej jag är förkyld, dessutom har jag lovat bort min plats till den ultrasnabbe Martinus aka "Soppatorsken", jag ska tanka och tanka och tanka så att Martinus aldrig blir utan soppa igen.
/D.N.F
J.Andersson skrev:2319524Blir det nån träning på ons?
J.Andersson skrev:2319531Vafan får man träna nått under veckan! Typiskt med semester å allt.
Visst får du det. Träning 15-18 söndag till onsdag. Kanske, förvirringen är total.J.Andersson skrev:2319531Vafan får man träna nått under veckan! Typiskt med semester å allt.
Kan man köra på årskortett för onsdagsträningar där?valmers skrev:2321234Visst får du det. Träning 15-18 söndag till onsdag. Kanske, förvirringen är total.
Ja, teoretiskt ska du ha det. Tror dock inte att Mike springer ut och hindrar dig från att köra om du har en reglementsenlig hoj i övrigt men utan startnummer.hmm... som nybliven rookie undrar jag vad som gäller på onsdagsträningarna... läste nånstans att man skulle ha nummer å sånt på hojen... men måste man verkligen det på träning?...
Ja, teoretiskt ska du ha det. Tror dock inte att Mike springer ut och hindrar dig från att köra om du har en reglementsenlig hoj i övrigt men utan startnummer.
Hur svårt är det att klistra dit ett startnummer då? I värsta fall duger röd och vit eltejp; röd till sifferbotten och vit till ditt startnummer.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|