Anders G skrev:2303835Tack Jimmy för en kanondag! Inte ofta man får ha en bana för sig själva en heldag
Kan bara instämma, otroligt att ha hela banan själva i det fina vädret och bara köra så mycket man orkade. Tack!
/ Tobbe
Anders G skrev:2303835Tack Jimmy för en kanondag! Inte ofta man får ha en bana för sig själva en heldag
Hugo, Martinus, valmers & jag har #63, förvirringen är total.valmers skrev:2289355Observera att #63 verkar vara det absolut hetaste startnumret just nu.
Skönt att se dina varvtider krypa uppåt, blir det 1.17 nästa gång.valmers skrev:2299553EMR lunchrapport:
Mattias har kraschat tjejhojen i Mike's Corner. Jorpes teamar givetvis med EMR men det går lite halvtrögt för oss. Mike har asfalterat Ejes som en vägbula, och det står två koner över ett hål precis där man vill ligga innan man viker in i Mike's Corner.
Tider:
Jorpes 1.12.6
valmers 1.16.5
Vi skyller på att det gick fortare på första passen, innan transpondern sattes ut.
Jag hade det först.GSXR1100R skrev:2304409Hugo, Martinus, valmers & jag har #63, förvirringen är total.
Nästa gång ska det fanimej inte fegas något mer.GSXR1100R skrev:Skönt att se dina varvtider krypa uppåt, blir det 1.17 nästa gång.
valmers skrev:2307107Nu på onsdag kör vi igen. Vilka kommer?
Pier-Alfredo Bolibompa skrev:Woot issa dis? De trek iss verri bampi, änd de kårners törn bäck on demselvs. De njo sektion ov de trek iss not verri good. Aj hörd de svidish toprajder* fell on de strejt a fjo wiiks ago, dis is not äkseptabol!
"Dou faur aeldriig tjoere pau min bane idjen. Taekk."Mattias skrev:2307149Jag kommer aldrig tillbaka.
Vems idé var det att bygga en kombinerad gokart- och crossbana?
Jag är nyfiken på vad EM-piloterna kommer att tycka om banan.
*Ja, det är mig det handlar om. Självinsikt och såna grejer är min starka sida.
Det är väl risk för det. Jag är bara bitter för att banan vann den här gången. Det hade känts bättre att inte vurpa som en total fakkin nybörjare mitt på en raka.valmers skrev:2307156"Dou faur aeldriig tjoere pau min bane idjen. Taekk."
Mike har en superfin anläggningMattias skrev:2307159Det är väl risk för det. Jag är bara bitter för att banan vann den här gången. Det hade känts bättre att inte vurpa som en total fakkin nybörjare mitt på en raka.
Mikes anläggning är det inget fel på, det är nog den bästa jag besökt. Polackerna som asfalterade banan borde rullas i tjära och fjäder, dock.
Anders G skrev:2303835Tack Jimmy för en kanondag! Inte ofta man får ha en bana för sig själva en heldag Vi fick en hel del uträttat, inkörning av kolvar, filmning / foto mm Lite onboard film kommer inom kort på www.gull-racing.com
hyfsade tider blev det också med tanke på lite för hårda däck och några koner på banan
Tack // Gull Racing
OM jag kör mer en tre varv så kommer jag att behöva byta stötdämparna efteråtmibjason skrev:2308038
GSXR1100R låter som du behöver nya stötdämpare på hojen
EMR kommer att bogsera ned dig på tider åtminstone 10 sekunder under ditt personliga rekord 1.30.GSXR1100R skrev:2308706OM jag kör mer en tre varv så kommer jag att behöva byta stötdämparna efteråt
Hugo #63 & Martinus #63 ska tjuvträna inför ERF:et, du ska få pisk... kanskevalmers skrev:2313161Vilka kommer på onsdag nu då? Lite roligare att stå ihop med någon, så att man kan diskutera sina katastrofala tider mellan passen.
Får vi se en hög 1.17 idag dåvalmers skrev:2315682EMR is all set.
1.15.45 samt en kärringvurpa, du är en skam för sporten.valmers skrev:2316758EMR dagsrapport:
En helvetes massa hojar på banan på förmiddagen, och många riktigt långsamma ekipage. Struligt när man är fem i bredd när alla ska bromsa om efter rakan. Bättre på eftermiddagen, dock.
Kanonväder, mycket folk, perfekta förutsättningar. Bästa tid 1.15.45
Som avslutning på dagen bet EMR i gräset; gick för hårt in på gamla bansträckningen efter Mike's Corner, till slut fanns det ingen mer bana kvar att åka på. Fick styra ut i gräset, och det gick som det brukar.
Varför åker man inte fortare?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |