Biltmore
Blood Group: Red
Man börjar så sakta inse varför folk skjuter varandra i trafiken i L.A......
Alla som inte någon enda gång varit nära att orsaka en olycka kan räcka upp en hand.
Jag tror tyvärr att väldigt många gör såna saker helt avsiktligt. Kalla det penisavund, bara avund, storlekskomplex eller vad än behagar.
Gemene man har en jävla massa förutfattade meningar om oss, något som sannolikt beror på att många i "vår kategori" själva kör som ärkemongon. Detta kan åtgärdas på flera sätt. Bättre körning från vår sida eller ninjaspark på sidospegeln, välj själv.
har du ingen högerfot ? sparka av backspegeln, så ler han nog inte så igen
Hur kaxig är man egentligen när man retat upp sig på en bilist till den milda grad att man planerar att sparka en bula i förardörren/kicka av backspegeln?
Är bilföraren såpass pantad att han förtjänat något sånt är väl risken ganska stor att han tänder till och prejar en av vägen alternativt kör på en vid nästa rödljus...
En annan fråga är väl hur fan man får upp högerbenet i backspegelhöjd sittandes på en sporthoj.
Var ute och körde 18 mil idag på småvägar. 1½-filiga typ. Mötte två bilister som genade HÅRT i kurvorna. Inga zatzymuppar utan vanliga virriga pensionärer som tror de är ensamma på vägarna. Skrämmande. Tur man kör med lite marginaler säger jag bara.
Vi kan ge oss ut och köra i en sån här hoj och panga alla slöa bilister
Vi kan ge oss ut och köra i en sån här hoj och panga alla slöa bilister
Komplex och avund... Tror du!!!
Körde hoj häromdan bakom min sambo som körde bilen, hon stannade till vid trotoaren på en helt otrafikerad mindre väg och stanna. Hon veva ner rutan och ville säga nåt så jag körde upp vid sidan om bilen och spetsa öronen, gör jag alltid när tant ska säga nåt
Vi stod i uppförsbacke, en bit bort ser jag ett svullo på cykel som kommer i full fart rullandes ner för backen. Precis när han jonnar förbi kräker han av sig "snygg parkering" Vi står båda med motorn igån (jag vet... max 1min tomgång inne i stan) tog säkert inte mer än 45sek
Han hade säkert närmare 2m att köra förbi oss på så jag vråla tebax o fråga om han körde långtradare? (Han såg för övrigt ut att göra det till vardags) kollar vidare på hans ryggtavla, hockeyfrillan som fladdrar i vinden och den feta röven som sväller ut över sadeln, då räcker han mig sitt tjocka finger!
En annan fråga är väl hur fan man får upp högerbenet i backspegelhöjd sittandes på en sporthoj.
Pheeeeeeeet...... Kan man montera en sån på bladen?
Går säkert... Ska kolla lite gamla madmax filmer o kolla hur dom gjorde där...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|