Osama Bin Laden död

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
En tanke som slog mig... Är inte många muslimer väldigt noga med sina bönestunder? Hur funkar det egentligen på arbetsplatser t.ex..?
Någon som har en muslim på jobbet kanske, som smyger undan emellanåt?

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Det var alltså en insider-kille som gjorde att usa kunde fimpa honom?
Då lär han må gott nu i alla fall. Vad var belöningen?
132 getter och 3 dussin hönor...

En tanke som slog mig... Är inte många muslimer väldigt noga med sina bönestunder? Hur funkar det egentligen på arbetsplatser t.ex..?

har tyvärr(eller kanske lika bra det för då skulle det fan inte målas mycket) ingen på jobbet, men visst fan får dem smita ifrån för sina jäkla bönestunder. Till vilken nytta liksom? Folk får tro på vad de vill enligt mig så länge det inte stör mig eller att de försöker pracka på en en tro.

själv e jag ateist o tror enbart på mig själv...

Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
:arsele Booomshackalack. In jår fejs skägg-skynke.

då får du ringa Jämtin för hon säger att det inte blir fler! vad som nu skulle vara problemet med det.

Hon kan väl skänka sitt jävla 1:a maj, se vad hon kan tänkas offra...

De enda som drar nytta av sådana här utspel är SD...

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Så... Vad tror ni kostnaden har nått upp till för att få tag i Usama? :)
Och vad har Usama kostat Usa i sin helhet? med terrorattackerna och 10 års sökande efter han och krigande med tallibanerna... Måste vara sjuka pengar...

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Så... Vad tror ni kostnaden har nått upp till för att få tag i Usama? :)
Och vad har Usama kostat Usa i sin helhet? med terrorattackerna och 10 års sökande efter han och krigande med tallibanerna... Måste vara sjuka pengar...

säkerligen summor den amerikanska administrationen helst inte vill titta på. Gissar att det är ark efter ark med enbart röda siffror (eller var det svarta... blandar alltid ihop dessa :D)

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Det är rätt likt knark-kungen Escobars öde...

precis... o ändå flödar kolan som aldrig förr. att "skäggot"(bra nickname för övrigt) är borta gör ingen skillnad. kommer ändå komma nån ny ledare och andra followers. så terrordåd har vi och kommer vi inte se slutet på (skulle nog inte sluta om så hela vida världen blev muslimer/islamister eller vad fan det nu är dom är)....

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
precis... o ändå flödar kolan som aldrig förr. att "skäggot"(bra nickname för övrigt) är borta gör ingen skillnad. kommer ändå komma nån ny ledare och andra followers. så terrordåd har vi och kommer vi inte se slutet på (skulle nog inte sluta om så hela vida världen blev muslimer/islamister eller vad fan det nu är dom är)....

Ja, det stämmer nog... Problemt är att islam är så extremt... Dom anser ju att alla som inte följer koranen är otrogna och bör straffas. Det kan ju vilket praktarsel som hellst räkna ut att det inte blir fred på jorden när vi beblandar oss med dom...

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK

har sett en sent på kvällen på sveavägen vid hörnet på mcd, tog ett tag innan jag fattade vad han pysslade med, egen matta hade han med sig.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Har en pakistanier i gruppen som åtminstone är tillräckligt religiös för att bara äta Halal (dvs vegetariskt i vår icke-halal restaurang) och fasta dagtid under Ramadan. Har aldrig sett honom smita iväg på några böner men han kanske sköter det som del av fikarasten, vad vet jag.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R

En busschaufför i Malmö envisades med att stanna bussen och be precis när det passade honom.

Tror inte han jobbar kvar längre :rolleyes:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Har jobbat ganska nyligen med en livs levande mussla som hade bönematta i vilorummet. Snubben försvann med jämna mellanrum, vilket var lite irriterande då andra fick sköta hans arbetsuppgifter då. Hade kanske hjälpt lite om han varit öppen med vad han gjorde, men istället smög han med det, vilket dessutom resulterade i att folk sprang och letade efter honom.

Nu var ju karln ifråga en riktig "kamelhandlare" som hade 4-5 registrerade företag på sig, som han drev "i fickan" samtidigt, så han blev inte så långvarig... :näsblod

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Bin Laden lär slå många rekord...

FN:s säkerhetsråd hyllar operationen mot Usama bin Ladin som slutade med att al-Qaidaledaren dödades och kallade det "en kritisk utveckling" i kampen mot terrorismen.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Fina medaljer lär dom få... Soldaterna som utförde uppdraget. Något att berätta för barnbarnen på äldre dar... :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år