Är det bara jag som stör mig och blir rent ut sagt förbannad på säljare som inte tycks vilja ha sålt grejerna dom lägger upp på blocket. Har kontaktat en kille som säljer lite delar som jag är intresserad av, problemet är att denne bara har skrivit med sin e-postadress. Fine för mig om man kollar sin e-post regelbundet, men vissa tycks vara helt e-postbefriade. Nästan så man undrar om det inte är en lånad e-post.
Jag är inte heller jätte förtjust i när okända människor ringer och vill köpa mina tjänster, men jag brukar skriva det och säga att sms funkar fint.
Lustigt nog verkar dessa e-postbefriade människor alltid bo i Huddinge, och det är inget skämt! Alla gånger jag har stött på problemet har säljaren bott i Huddinge. Finns det någon slags klubb för e-postbefriade blocketannonser i Huddinge eller???
Jag är inte heller jätte förtjust i när okända människor ringer och vill köpa mina tjänster, men jag brukar skriva det och säga att sms funkar fint.
Lustigt nog verkar dessa e-postbefriade människor alltid bo i Huddinge, och det är inget skämt! Alla gånger jag har stött på problemet har säljaren bott i Huddinge. Finns det någon slags klubb för e-postbefriade blocketannonser i Huddinge eller???