På två hjul - bilder

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92

Socrates

Guest
MackeNo1 skrev:
Inkörning 50mil och därefter oljebyte var 300:e mil om jag inte missförstår schemat, låter ju riktigt bra :)

Så förstod jag det med :) Efter sommarn blir det nog att sälja KTMn och köpa sig en Aprilia :yoparty
 

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Huddinge Sthlm
Hoj
yamaha xt660x sm -06
några chiks

sen har jag några från sh oxo men där vill jag veta att det är ok för dom att bli utlagda här....hur lägger jag upp film??
 

Bifogat

  • mässan på 2 hjul 06 080a.JPG
    mässan på 2 hjul 06 080a.JPG
    85.5 KB · Visningar: 525
  • mässan på 2 hjul 06 031a.JPG
    mässan på 2 hjul 06 031a.JPG
    64.9 KB · Visningar: 558
  • mässan på 2 hjul 06 050a.JPG
    mässan på 2 hjul 06 050a.JPG
    57.4 KB · Visningar: 578

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Långa farbron skrev:
Kolvar och kolvringar var 600 mil :gnissla

Frågan är ju hur pass svårt det är att byta, alternativt hur dyrt det är att få det gjort på verkstad. Kör man mycket (räknar 600mil med motard på en säsong som mycket) så får man göra det under vintern. Är det inte alldeles för dyrt så är det nog ingenting som avskräcker mig jättemycket faktiskt.

Känns ju nästan bättre att byta så ofta på ett sätt, så man vet att det är fräscha grejer i motorn. Har ingen pejl på när kolven ska bytas på 660 men det är väll efter en jävla massa mil tror jag? Då kan man ju undra hur pass bra den kolven mår..
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Vart fan är alla brudar?
Jag såg inte en enda monterbrud när jag var där... några som har mera bilder på några bikerbabes...eller fanns det inga fler?
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
robb skrev:
Vart fan är alla brudar?
Jag såg inte en enda monterbrud när jag var där... några som har mera bilder på några bikerbabes...eller fanns det inga fler?

såg inga jag heller :confused:

langar upp mina bilder och filmer imorron eller nåt.

har lite fin film på teppsa, darius och farias närdom körcirklar runt varandra :yoparty
duktiga som fan asså.. svårt attsäga vem som är bäst, darius burnade ju aningen mer dock (och körde i jeans och tshirt) så han vinner nog :D men det va strongt kört som fan från alla 3 :tummenupp
 

niss3n

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2005
Ort
nowhere
Hoj
dnepr
Jag vet att Everts hoj är ett tävlingsfordon.. men är väll bättre reklam att visa en snygg hoj än en som ser lite schleten ut?
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
sven666 skrev:
såg inga jag heller :confused:

langar upp mina bilder och filmer imorron eller nåt.

har lite fin film på teppsa, darius och farias närdom körcirklar runt varandra :yoparty
duktiga som fan asså.. svårt attsäga vem som är bäst, darius burnade ju aningen mer dock (och körde i jeans och tshirt) så han vinner nog :D men det va strongt kört som fan från alla 3 :tummenupp


Matti Tepsa gick ju fan på kryckor i lördags, såg honom en halvtimme innan showen vid 1tiden, så jag trodde inte att han skulle köra, men det gjorde han fanimej ändå. Det tyckte jag var strongt.
 

White Wolf

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2005
Ort
värmland
Hoj
hoj lös
Jag såg Matti Tepsa hoppa runt på kryckor redan på fredagen. Trodde inte han skulle köra nått då men vart positivt överraskad när han sedan hoppa på hojen och gav en bra uppvisning. :banana
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
Rasorblade skrev:
let me see......i torsdags fanns inga i alla fall :D
Lite till.
Dock kan jag säga att hon har inget under... :hihi Finns en till bild som inte gör sig här...bild som är tagen i montergolvet som är av glas... ja resten får ni räkna ut :fyllisar
 

Bifogat

  • Honda1.JPG
    Honda1.JPG
    74.6 KB · Visningar: 457
  • Honda2.JPG
    Honda2.JPG
    54.1 KB · Visningar: 474
Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
liljekvist skrev:
Lite till.
Dock kan jag säga att hon har inget under... :hihi Finns en till bild som inte gör sig här...bild som är tagen i montergolvet som är av glas... ja resten får ni räkna ut :fyllisar

den bilden måste upp någon stans

varför fick inte jag se sånna tjejer:(
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top