P-piller...

Hjälper du till att betala p-piller?

• Antal röstningar
    0

Paradoxy

Guest
Där ser man. Man lär sig något nytt varje dag. Har du pratat något med killen som skriver trådar om levitation och civilisationer i underjorden ?

Om du försökte vara ironisk så märks det inte, om du är seriös så borde du läsa på lite.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Du kan sluta oroa dig för nästa gång, gubben. Nu är det "kissaiburk" som gäller.

..har jag hört.

Jorå. Det har Jag också hört...

Är det en smart flicka med VETT så har hon med sig kondomer när hon träffar en kille som hon vet att det kommer bli sex med (vilket KAN vara vem som helst i teorin så det är smart att alltid vara redo :scout).

Man har kondomer för SIN egen del tycker jag. Killarna för att dom inte skall bli pappor i förtid eller få tops i urinröret som Mattias och tjejer för att dom inte skall bli mammor och få andra instrument upstukna hos gynekologen i onödan.

Cheyer har ju alltid kondom med i väskan ju. En sak Jag då inte hajjar är att cheyerna alltid lotsas som att dom minnsan inte alls vill nuppa, bara ligga å tindra med ögena men efter ett bra tags knölande så åker handväskan upp och gummit fram.... DÅ VISSTE HON JU VAR DET SKULLE LEDA HELA TIDEN JU!

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Jo, tanten sa att jag inte var tvungen att få pinnen i röret. Sen sa hon att hon gärna ville göra det ändå. Hon kanske var penisentusiast, eller så tyckte hon bara att jag var söt eller så ville hon straffa mig som varit en stygg liten slampa.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Cheyer har ju alltid kondom med i väskan ju. En sak Jag då inte hajjar är att cheyerna alltid lotsas som att dom minnsan inte alls vill nuppa, bara ligga å tindra med ögena men efter ett bra tags knölande så åker handväskan upp och gummit fram.... DÅ VISSTE HON JU VAR DET SKULLE LEDA HELA TIDEN JU!

Nja man vet ju aldrig att det KOMMER att hända..man vet att det KAN hända :) Jag talar inte för alla tjejer utan för dom som är som jag..dvs utan självförtroende. Jag antar att en kille inte vill tills han bevisat motsatsen :p..sedan flyger paltorna av :tuttar (nu pratar jag oom folk man inte känner så bra..med någon man är bekväm/tillsamans med så är det en annan sak :våldta :hihi :p)

Last edited by a moderator:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag talar inte för alla tjejer utan för dom som är som jag..dvs utan självförtroende.

Varför har du dåligt självförtroende? Det är inte alls uppfattningen jag fått om dig.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jo, tanten sa att jag inte var tvungen att få pinnen i röret. Sen sa hon att hon gärna ville göra det ändå. Hon kanske var penisentusiast, eller så tyckte hon bara att jag var söt eller så ville hon straffa mig som varit en stygg liten slampa.

Du skämtar! Det kanske var en topz för "eget bruk" hon körde på dig.

Jag antar att en kille inte vill tills han bevisat motsatsen...

Skämtar du? Killar är ju som hankatter.

Last edited:

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Spara pengarna till annat.....använd 2:an :va

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
tänkte lägga till min krona i det hela.

Jag och tjejen har helt delad ekonomi. Tjänar jag på det? Nej, jag har 20000:- mer i lön än tjejen (som precis studerat klart på högskolan) och nu är föräldraledig.

Varför, därför att det känns rätt! Men hur löser vi det ? Jo, genom att vi lägger ihop alla pengar, sen betalar vi allt som skall betalas, sen lägger vi undan pengaer för mat, resor osv.
Det som blir kvar delas rakt av och kan användas som var och en vill.

Detta har fungerat för oss i 6 år nu :D
vi började vår bana med 2500:- tillsammans när vi blev ihop :D

men som någon tidigare sagt, är man gift borde man dela på pengarna, eftersom man enligt lag är försörjningskyldig för den andre, samt att vid eventuell skilsmässa så skall allt ändå delas rakt av.
svaret på frågan om p-piller: SJÄLVKLART betalar jag hennes p-piller (trodde detta var självklart, liksom hon är med och betalar ev. kondom osv.)

Jag vet om en kille som hade en tjej som han mer eller mindre försörjde när hon pluggade, så fort hon var klar och fick ett jobb så var det hej då.
Behöver ju inte vara så men det är ju en risk som existerar.

Jag tror på delad ekonomi med en viss modifikation, om jag har rysligt mycket mer pengar så betalar jag lite mer. Går vi ut och äter så kan jag ju betala om hon har dåligt med pengar. Jag förväntar mig att det ska vara tvärtom om hon har mer pengar vid ett senare tillfälle.

Vad har jag för anledning till det? Jo även om jag får ett jobb som jag tjänar 25 papp i månaden på så jag har kanske 250 K i studielån som ska betalas av. Säg att man skulle ha en partner som inte tycker om att jobba eller inte vill utbilda sig, hon jobbar 50 % i klädbutik för att hon inte orkar leta annat jobb eller vill utbilda sig då tänker inte jag betala för allt gemensamt.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Vad har jag för anledning till det? Jo även om jag får ett jobb som jag tjänar 25 papp i månaden på så jag har kanske 250 K i studielån som ska betalas av. Säg att man skulle ha en partner som inte tycker om att jobba eller inte vill utbilda sig, hon jobbar 50 % i klädbutik för att hon inte orkar leta annat jobb eller vill utbilda sig då tänker inte jag betala för allt gemensamt.

Helt rätt :klappar

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3127708 Jo, tanten sa att jag inte var tvungen att få pinnen i röret. Sen sa hon att hon gärna ville göra det ändå. Hon kanske var penisentusiast, eller så tyckte hon bara att jag var söt eller så ville hon straffa mig som varit en stygg liten slampa.
Penisavund?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Med piller kan man skjuta fram den usla veckan.. Även om man inte ska göra det så ofta.. praktiskt om man tex ska utomlands o kanske vill bada tyywp hEla tIddEn!!

och med stav så har man ingen mens.. eller de kanske inte gäller för alla?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept