Om du ska köra seriöst och tävla så har jag komplett utrustning till salu 1 st Angel lcd med nya batterikitet , bössan har dubbelavtryckare och är kitad med "finska ögon" , en utav få Angels i sverige som har detta ( ögat känner av med IR om det ligger boll i loppet annars så går det ej att skjuta, du klipper inge boll och då har jag ställt upp hastigheten på max 20 boll p/s), bössan kommer med en 14 tums DYE pipa och en 12 tum ceramic ...........1 st elmag med vortex visp ( jag har en spiralförlängnins sladd monterad från när jag lirade med Warpfeed )....... 1 st Warpfeed komplett med slang,fäste till puffran och inbyggd kontakt till elmagget ( warpfeed är ett system som trycker fram boll med en jävla fart och man slipper ha ett mag som sticker upp ovanför bössan), 2 st masker en Brass Eagle och en skuren JT .........1 st Angel Air luftsystem med 4500 kevlar flaska ( lilla flaskan)datum för provtryckning på flaskan har gått ut...........1 st Planet väska med dogtail squeegie + vanlig straight squeeigie + den vikbara med ludd i båda ändar + orm till pipan ( squeegie = en sorts piprensare som man använder under spel , orm till pipan = likadan men denna använder man inte på banan)..........flera olika backpack , ett är 6+5 pot tror jag och ettannat är delbart 4 eller 6 eller 8 pot........verktygskit + reservdelstjafs följer med + massor med pots...........Du kan kliva ut på vilken tävling som helst med dom här prylarna , jag har tävlat aktivt i många år men lagt av förra året.