Kränkande. (Katching!)Det här fick mig att le idag!
Vi har våra regler, även i Överflödiga Diskussioner!
View attachment 491239
Bara du inte börjar bland in rasbiologi i tråden, sånt är förbjudet sedan hundra år tillbaka...Tackar.. Detta med folkslag och utseende, det vore väldigt intressant med ett spel, där man t ex ska blanda olika folkslag och se resultatet. Jag är genuint fascinerad av genetik och utseende av samtliga raser.
Logiskt. Eftersom det inte finns någon biologi.Bara du inte börjar bland in rasbiologi i tråden, sånt är förbjudet sedan hundra år tillbaka...
Svår balansgång mellan att se till att en liknande terroristattack från Hamas aldrig händer igen och att behålla sitt moraliska övertag i världens ögon.Etnisk rensning på enorm skala om det genomförs.
Eller enligt ICC så är det ett brott mot mänskligheten
(Article 7 (1) (d) Crime against humanity of deportation or forcible transfer of population)
"An Israeli government ministry has drafted a wartime proposal to transfer the Gaza Strip’s 2.3 million people to Egypt’s Sinai peninsula"
An Israeli ministry, in a 'concept paper,' proposes transferring Gaza civilians to Egypt's Sinai
Israel’s Intelligence Ministry has drafted a wartime proposal to transfer the Gaza Strip’s 2.3 million people to Egypt’s Sinai peninsula.apnews.com
VICE har gjort ett reportage hos Hamas för något år sen. Där rör de sig bland annat nere i tunnlarna.
Om Israel bombar kvinnor, barn och andra civila sönder och samman så kan det väl inte skyllas på invånarna själva? Man väntade sig antagligen inte sådana terrorhandlingar från en modern och civiliserad stat som Israel, som anser sig företräda de goda.Jag såg en reporter som ställde frågan "Ni har grävt 500km terrorist-tunnlar, men inte ett enda skyddsrum i Gaza?"
Det är egentligen det enda som behöver sägas om styret i Gaza.
Varför ska Israel tåla att Hamas aktivt fokuserar på att begå de mest bestialiska övergrepp på de mest skyddslösa.Om Israel bombar kvinnor, barn och andra civila sönder och samman så kan det väl inte skyllas på invånarna själva? Man väntade sig antagligen inte sådana terrorhandlingar från en modern och civiliserad stat som Israel, som anser sig företräda de goda.
Det korta svaret är att man borde kunna ställa högre krav på en demokratiskt rättsstat som Israel, erkänd av FN och alla länder av betydelse, än på en terroristorganisation som Hamas.Varför ska Israel tåla att Hamas aktivt fokuserar på att begå de mest bestialiska övergrepp på de mest skyddslösa.
Firandet och hatet efter den 7/10 indikerar ett skapligt stöd för terroristerna/barbarerna.
Du ser ingen skillnad i att Israel inte har som mål att skada civila, det är en konsekvens om de ska få stopp på dödandet av sina civila.
Visst är jag övertygad om att du trollar, men förhoppningsvis kommer det ändå något ut av svaren.
Det bodde flera olika folkslag på platsen och judarna fick en del, araberna en annan, vet du inte detta?Att bilda en nationalstat på en plats där det redan bor folk? Låter som en ockupation bara det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|