Isael sa ju i förväg åt dem att GTFO för det kommer snart regna bomber.Kommer såklart drabba en hiskelig massa oskyldiga, på Gaza, men med facit i hand så var det kanske inte en så jättebra idé att rösta fram Hamas.
Isael sa ju i förväg åt dem att GTFO för det kommer snart regna bomber.Kommer såklart drabba en hiskelig massa oskyldiga, på Gaza, men med facit i hand så var det kanske inte en så jättebra idé att rösta fram Hamas.
Isael sa ju i förväg åt dem att GTFO för det kommer snart regna bomber.
De vuxna har jag ingen sympati med alls, men som vanligt är det väl barnen och sjuka, förståndshandikappade (om de inte avrättats redan) mfl svaga grupper som kommer lida mest. Och ingen kan ju önska ett barn fosfor i fejset, men Gaza måste nog bort nu. Skyffla ut skiten i Medelhavet (men se för fan till att de inte tar sig till Rosengård via Lampedusa)Kommer såklart drabba en hiskelig massa oskyldiga, på Gaza, men med facit i hand så var det kanske inte en så jättebra idé att rösta fram Hamas.
Sade till vem och hur? Inte direkt så att de kan gå någonstans eller att Hamas lär föra budskapet vidare, Hamas vill ju ha egna dödstal.Isael sa ju i förväg åt dem att GTFO för det kommer snart regna bomber.
Sade till vem och hur? Inte direkt så att de kan gå någonstans eller att Hamas lär föra budskapet vidare, Hamas vill ju ha egna dödstal.
Ja det låter bekant när du säger det.Israel brukar förvarna dom boende genom att med robotuppringning ringa upp alla fasta telefoner i området och spela upp ett meddelande.
Det skulle inte förvåna mig om det går ut mass-SMS också.
Slutligen brukade dom som sagt knacka på taket med en liten laddning innan.
Just nu tror jag dock att det kan slarvas med förvarningarna.
På kartorna som speds över dom sju områdena som skulle bombas så var utrymmningsvägar och samlingsplats utritade, områdena låg nära gränsen till Israel, samlingsplatsen var centralt i Gaza
Hur mycket förvarning gav Hamas till sin attack på musikfestivalen? Kan ju fungera som riktmärke.Israel brukar förvarna dom boende genom att med robotuppringning ringa upp alla fasta telefoner i området och spela upp ett meddelande.
Det skulle inte förvåna mig om det går ut mass-SMS också.
Slutligen brukade dom som sagt knacka på taket med en liten laddning innan.
Just nu tror jag dock att det kan slarvas med förvarningarna.
Hur mycket förvarning gav Hamas till sin attack på musikfestivalen? Kan ju fungera som riktmärke.
Vilket är supertråkigt men ändå rättvist, de som håller på och tjatar om en arabisk stat och bla bla. Det finns redan arabiska stater, bo där liksom.Precis!
Musikfestivalen var ju dessutom "För fred" så man kan ju tänka sig att det var dom som tyckte bäst om Palestiner som var där.
"Incitament för Hizbollah att fortsätta röka vattenpipa"11 Americans Killed, Others Held by Hamas After Blistering Israel Attack
Biden vows support for Israel as administration works on US hostage situation after Hamas attack; puts US authorities on alert for related domestic terror threatswww.voanews.com
Gerald F Ford på väg med arga soldater. Gazaremsan kommer få det svettigt mellan en carrier group på ena sidan och Israel på andra.
Denna?Jag har hittat en split livecam från Gaza, Israel bankar på ungefär ett hus var femte minut nu.
Ser ut att vara samma.Denna?
Denna?
Sam Harris om de "moraliska skillnaderna" mellan Israel och Hamas. Tänkvärt!Hamas förtjänar att utrotas. Civilbefolkningen bär lite ansvar eftersom att de röstat in dessa rövhattar som ledare för Gaza, men tycker nog att det isf ska vara med medel som indragna bidrag och liknande istället för att bli dödade.
Israel verkar ju iaf försöka att inte döda folk i drivor, men deras offensiv kommer oundvikligen döda civila. Och det hjälper ju inte att Hamas på flera sätt är villiga att offra civilbefolkningen de låtsas kämpa för.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|