Paolo Roberto - hur pass hjärnskadad är han?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Paulos svar, bevisar hans kunskap om media oxå. Lika bra och bekänna och säga som det var. Skjuter fort ner "nyheten".

//Edit, hörde fel i videon.

Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Vad har han gjort fel? Skulle DU agera annorlunda?

Jag bryr mig inte om Paolo men tycker det är så fjantigt att man ska gå precis i aftonblaskans händer och tycka till om något man inte har en anning om. Det händer allt för ofta.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Mer löjligt är det att Aftonbladet, 16 år efter att det hände, väljer att nyttja skeva rubriker osv för att smutskasta och få läsare. Paulos svar, bevisar hans kunskap om media oxå. Lika bra och bekänna och säga som det var. Skjuter fort ner "nyheten".

16 år efter att vad hände? Det här hände väl nyss.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Hans uppträdande i detta fall har ju mindre med intelligens och eventuella hjärnskador att göra utan snarare med kulturella skillnader.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Vissa människor har sådant temperament att dem blixtsnabbt blir förbannade och agerar impulsivt utan att tänka på konsekvenserna. Det är bara en personlighet, och det har ingenting med intelligens, hjärnskador eller kultur att göra :va

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Vem här ställer upp på lite låtsasbråk för att bli nersparkad av ett gäng 16 åriga kickers som sparkar på dig när du ligger ner och TV bara filmar på, så när du gör motstånd blir du uthängd.

ingen?

Nä just det, tänkte väl det.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Så för att summera: Paolo är klok, eftertänksam och kunnig om han talar om feminism men i övrigt korkad, impulsiv och hjärnskadad!?:va

Vart får du allt ifrån? Du kan inte bara ta det du känner för, från kanske 20 olika tyckare, och sen dra skeva slutsatser som att det är samma person som skrivit alltihop. Det finns ju både de som sågar Paolo och de som förstår honom helt och de mittemellan. :va

Personligen gillar jag när han verbalt massakrerar vänsterf**tan Hanna Fahl(Och finner honom tämligen kunnig där ja) men tycker kanske att han kanske borde haft mer förståelse för att några småkillar skojar med honom och inte fysiskt straffat en av dem för det. Å andra sidan har jag viss förståelse för att han lackar där dels pga temperament och tidigare historia och jag vet att jag kan reagera likadant i samma sits. Överlevnadsinstinkt.

Om du hade börjat tänka lite innan du drar förhastade slutsatser och skjutjärnsinlägg så hade det bidragit en del till forumets stämning. :tummenupp

Allstaar

Guest
Jag måste erkänna att jag gillar örfilen där i slutet, det delas ut allt för lite sånt på senare tid.

Sen youtubeklippet va fantastiskt bra!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Snorungarna ber ju om det, ser inget fel alls i det, sedan har man väl i sann mediastil förstorat upp det en smula, det må vara halvpissig kvalitet, men nog ser det ut som att det är ett par grabbar som håller ned Paolo och delar ut ett par tjyvsmällar i början.

De förtjänade ett par örfilar helt klart, jag drog lite på smilbanden när killen klappar ur hejvilt. :hihi

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
"Vem vill inte kunna berätta för sina vänner att de slog ner Paolo Roberto…"

hans storhetsvansinne, är orsaken till hans reaktion mot några småkids.

Du tror inte han är jävligt prövad 24-7 av alla som vill mäta balle?

Överreaktion eller inte, tycker snorisarna bad lite om det, och han mosade inte grabbarna, tycker han höll tillbaka, han kopplar ett grepp, och ger grabben en örfil (efter att haft ett par av dem på sig, och blivit lite påpucklad när han låg ner).

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC