Paolo Roberto - hur pass hjärnskadad är han?

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Jag har full förståelse för att han surnar. Det kan lätt framkalla lite panik om någon sitter på huvudet.

Han behärskar sig ju dessutom ganska exemplariskt genom att bara ge en lätt örfil iställer för ett ordentligt slag.
Dessutom är Paulo förhållandevis intelligent om man räknar agrumentation, ordförråd, mensakunskap och mångsidighet som intelligens.
Jag anser honom vara en bra bit över medelintelligent, om än fortfarande lite hetsig.

Jag kan bara hålla med, vem här inne skulle inte surna till? bra att bara ge en örfil i det läget. Hade detta bara varit "Nisse pucklar på Johan" eller något annat hade de flesta bara sagt att man får skylla sig själv.
Men nu är det en "sk mediahora" eller" kändis" så då skall det skrikas tills åtminstone Aftonhoran tar upp det

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Högstdensamma. Den förklarar ju definitivt varför kulturknuttar är så rysligt uppnästa.:rofl De har gjort testet, approved by...

:rofl

Ja, det där var en groda av rang minsann. Så går det när man snärjer in sig i sin iver att vara PK. :D

Re-cap:
De som slåss är dumma!
-Så invandrare är dumma?
Ja de från andra kulturer är dumma!

TGTBT egentligen, tänk att PK-presidenten skrev det där, har vi skärmdumpar? :hihi

Wize

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
07 KTM
Jag tror att du ska vara lite försiktig här då MENSAS test inte är ansedd som en IQ-test av de som forskar på området utan bara av MENSA. MENSA har alltså en helt egen definition på IQ som i stort bygger på förmåga att förstå figurer, i min värld är det en relativt smal definition äevn om det ingår som en av flera delar i "riktiga" tester.

?

Förklara gärna vidare :D Vad är ett sånt där "riktigt" test för något?

Mensas test är ett verktyg för att gämföra IQ emot de tre stora skalorna Wechslers, Cattells och Stanford-Binets..

En figur på ett papper betyder lika lite i min vardag som i en bushmans vardag och borde vara 100ggr mer rättvisst än ett test med skrift..

Jag tror någon åkt på nit på Mensas test :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...