Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Är det någon som tittar på debatten i kväll?
Japp och en STOR skål med popcorn
Fick ett telefonsamtal en halvtimme in i debatten så jag missade en hel del. Nu är ljudet åter på igen. Brukar också lyssna med ett halvt öra.Haha exakt. Underhållning av världsklass! Lyssnar bara med ett halvt öra dock...
- Vart tog den stadsmannamässige Stadsministern vägen? Idag såg jag tidvis en grälsjuk, pressad och hånleende streber som försökte vinna billiga och av hans analytiker väl förberedda poäng genom att käbbla och avbryta. Är rådgivarna så unga att de glömt utfallet av debatten Palme-Fälldin inför valet 1976?
Det är fan illa när ett parti av dokumenterade virrpannor utan verklighetsförankring framstår som sansade och vettiga.
Sverige behöver ett nytt parti, ska vi be MM komma hit och röra runt i soppan med?
Nej, men ett parti där partiet inte består av grälsjuka ideologer med ett patos för att ljuga utan snarare en meritokratisk inställning, eller kanske till och med en teknokratisk... Men det lär ju inte hända.
Det var nästan lite komiskt att det var Jimmy Åkesson som höll sig mest diplomatisk när han gav en känga till båda blocken.
MM? Muhammed Mursi? Mijailo MIjailovic? Marlboro Man?
Jo, Persson 2006 är ett senare exempel på samma fenomen - Du vinner slaget men förlorar kriget...Reinfeldt får nog passa sig så han inte hamnar i samma fälla som Persson gjorde när han förlorade valet 2006. Han hade både en nedlåtande och hånleende attityd mot oppositionen. Även om det skulle visa sig att han har rätt i sak är det inte så man behandlar sina motståndare. Jag tror inte det går hem hos väljarna...
Markus - Du är på ett MC-forum nu, förvisso i OT-delen, men likväl ett MC-forum Gå in och kolla i trådarna från de senaste MotoGP-tävlingarna i racedelen så förstår Du mer av den kommentaren. Förslag på sökord: Marc Marquez, Dani Pedrosa, TC, cablegate, Race Direction...MM? Muhammed Mursi? Mijailo MIjailovic? Marlboro Man?
Jo, Persson 2006 är ett senare exempel på samma fenomen - Du vinner slaget men förlorar kriget...
Markus - Du är på ett MC-forum nu, förvisso i OT-delen, men likväl ett MC-forum Gå in och kolla i trådarna från de senaste MotoGP-tävlingarna i racedelen så förstår Du mer av den kommentaren. Förslag på sökord: Marc Marquez, Dani Pedrosa, TC, cablegate, Race Direction...
EDIT - Pucktvåa, Ulvhamne är vindsnabb på tangentbordet
Nu tycker jag NI är OT. I OT får man inte snacka MC.
Plus att jag tycker att idrott på TV är sinnessjukt tråkigt.
Vad näst, spendera en söndag och titta på F1?
"Åååååh, såg du vad fort han tjörde, det kan jag också göra med min S4. Åååh"
/Marlboro Man
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj