Ok!hållundan skrev:Nä föffan, se till att bli riktigt stenade på onsdag. Det ska fan jag bli
Ok!hållundan skrev:Nä föffan, se till att bli riktigt stenade på onsdag. Det ska fan jag bli
Hehe, ja jag tar nog med mig kameran, skall försöka få skorpan i en osmickrande situation, kosta vad kosta vill !Onewheeler skrev:Hultan, ta med kameran så kanske det inte bara är du och jag som blir fotade i märkliga situationer och tillstånd och sedan publicerade här
Jaaa, låna en hundring till "två för en tiden" sen är klockan snart tolv vettu!gojje skrev:jag äääälskar onsdagar!!!! men tvärr har jag typ 2, 50 i plånboken.... fast bra tips, kanske går ut efter 12.. hehe
Hultan skrev:Hehe, ja jag tar nog med mig kameran, skall försöka få skorpan i en osmickrande situation, kosta vad kosta vill !
när katten är borta så kommer mössen fram...Onewheeler skrev:Hultan, ta med kameran så kanske det inte bara är du och jag som blir fotade i märkliga situationer och tillstånd och sedan publicerade här
du går medMookie skrev:Onsdag? Vaffan onsdag? Vad är det för dag att gå ut på egentligen? eller? Jobbar ju faktiskt kvällen på torsdag.
Nää föresten. Ska ju köra lastbil så det är nog inget vidare att vara bakis, speciellt inte i det här väglaget.
O än slank han hit, o än slank han dit, o sen slank han ner i diket. Kanske inte riktigt sant men välte en pall med 800kg papper, det gjorde han.
Skorpan skrev:när katten är borta så kommer mössen fram...
era jävla as,här ska inte fotas nåt-JAG HAR ENSAMRÄTT!!!
Om man inte ska det då...Cathy skrev:Hmmm... Festa på en onsdag om man ska upp å jobba å köra bil nästa dag...
Hultan skrev:Om man inte ska det då...
Cathy skrev:Då ser jag inga problem....
Hultan ...................(Behövde mer tecken..)[/QUOTE skrev:För att fylla inlägget lr tecken på att du visst bör gå ut på onsdag!?
Festa för mej oxå!
Sure thang!!Cathy skrev:Hultan skrev:...................(Behövde mer tecken..)
För att fylla inlägget lr tecken på att du visst bör gå ut på onsdag!?
Festa för mej oxå!
host host-ta ledigt-host,fan vad ont jag fick nu då...Cathy skrev:Hmmm... Festa på en onsdag om man ska upp å jobba å köra bil nästa dag...
Skorpan skrev:host host-ta ledigt-host,fan vad ont jag fick nu då...
babar har mycket hostmedicinCathy skrev:Känner mej nästan lite krasslig redan... Ja,när jag tänker på det så har jag nog till och med feber, eller kommer nog få inom ett par dygn.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|