Så hon hakar på då?Cathy skrev:Känner mej nästan lite krasslig redan... Ja,när jag tänker på det så har jag nog till och med feber, eller kommer nog få inom ett par dygn.
Så hon hakar på då?Cathy skrev:Känner mej nästan lite krasslig redan... Ja,när jag tänker på det så har jag nog till och med feber, eller kommer nog få inom ett par dygn.
yessss..Skorpan skrev:babar har mycket hostmedicin
sen får vi se vem som är man eller musHultan skrev:yessss..
Fan jag kan öla! Det såg du väl på halloween.. Dessutom behöver jag denna blecka, du får förhoppningsvis bära hem mig!Skorpan skrev:sen får vi se vem som är man eller mus
har inte räknat med nåt annat heheHultan skrev:Fan jag kan öla! Det såg du väl på halloween.. Dessutom behöver jag denna blecka, du får förhoppningsvis bära hem mig!
Vi får väl se.... hittar jag riktar jag in mig salongs och scorar istället..Skorpan skrev:har inte räknat med nåt annat hehe
fullast vinner,vågar du??
Hultan skrev:Fan jag kan öla! Det såg du väl på halloween.. Dessutom behöver jag denna blecka, du får förhoppningsvis bära hem mig!
Limstift skrev:Om jag är riktigt snäll, lovar du att avvisa mig lugnt och stilla också? Snälla?
Nej allvarligt talat så hänger jag gärna på nån gång också!
Hehe, ja det gjorde du ja nån gång.. Kvinnor alltså, den andra alltså, som fick mig att be dig hålla mitt glas...Miss_Orchidee skrev:hehe, vad jag vet satt jag och höll ditt glas en stro del av kvällen...*harkel*
Vet inte, men kommer vi inte in där så går vi väl dit vi kommer in med dig! No worries!JONQAS skrev:Vad e det för ålder på babar? Var ligger det?
Hur gamla är ni en annan är ju bara barnet, 21 alltså...
Hultan skrev:Hehe, ja det gjorde du ja nån gång.. Kvinnor alltså, den andra alltså, som fick mig att be dig hålla mitt glas...
Hultan skrev:Vet inte, men kommer vi inte in där så går vi väl dit vi kommer in med dig! No worries!
kolla profilenJONQAS skrev:Hur gamla är ni en annan är ju bara barnet, 21 alltså...
Skorpan är en fjortonåring i gammal gammal gammal gammal mans kropp!Skorpan skrev:kolla profilen
som faaaaaaaan ditt #/&%#%"Hultan skrev:(Jag kommer få stryyyyk..)
Haka på för fanChaser skrev:Känner nästan för att haka på...
Om man nu platsar i gänget..
Hur ska man veta att det e rätt personer man hakar på??
Eller e det bara att leta upp dom mest högljudda??
Hultan skrev:Haka på för fan
Vi kan väl bestämma nån tid.. Nu tror jag vissa är lite yngre så vi kan ju dra till Diamond Dog till en början kanske? Inte så hög ålder tror jag, och billig sprit!
Mötas där 20 - 21? 20 kanske så är det billig sprit längre!
Vad tror alla?
krångla nu inte till det,babar gäller så vi inte tappar bort oss (samuel ringde mej,han kommer oxå med startplats - BABAR!!!)Hultan skrev:Haka på för fan
Vi kan väl bestämma nån tid.. Nu tror jag vissa är lite yngre så vi kan ju dra till Diamond Dog till en början kanske? Inte så hög ålder tror jag, och billig sprit!
Mötas där 20 - 21? 20 kanske så är det billig sprit längre!
Vad tror alla?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |