Då kör vi det..Skorpan skrev:krångla nu inte till det,babar gäller så vi inte tappar bort oss (samuel ringde mej,han kommer oxå med startplats - BABAR!!!)
20.00 på babar låter bra tycker jag
Då kör vi det..Skorpan skrev:krångla nu inte till det,babar gäller så vi inte tappar bort oss (samuel ringde mej,han kommer oxå med startplats - BABAR!!!)
20.00 på babar låter bra tycker jag
Coolt, syns där!Mary skrev:Jag och Cathy hänger på!!
Gott är det.Mookie skrev:Kan kanske vara en trevlig avslutning på en kass dag. Blir en kort kväll för mig pga korkad chef då jag fick ändrade arbetstider imorgon och börjar tidigare än planerat men en liten öl................
Hultan skrev:Folk som säger sig dyka upp!
Skorpan
Hultan
Dennis75
JONQAS
Mary
Cathy
Chaser? Själklart
Gojje? Kanske?
Missat nån?
Prova det för fan! Skrik sporthoj!Mookie skrev:Söndervurpade kroppar och gladast miner?
Skrik: SPORTHOJ! där inne och se vem som svarar?
Hultan skrev:Prova det för fan! Skrik sporthoj!
så här ser jag och dennis ut nu!
Äh ditt kräk du är bara avundsjuk!Miss_Orchidee skrev:Å fy fan, tur att man inte ska med........
Gött är det. Rejäl förfest nu. Sedan kan ni ta ännu mer balla bilder!Hultan skrev:Nu har partajet börjat!
IRON MAN skrev:Hoppas att ni får det skoj ...Synd att jag inte kunde närvara
Japp kul var det, nu har jag nyktrat till lite , skall koja snart, nästa gång får du haka på!IRON MAN skrev:Hoppas att ni får det skoj ...Synd att jag inte kunde närvara
Jag hade himmla trevligt! Goa gubbar som hakade på! Det får vi göra om!Mookie skrev:Jupp, tråkigt att du inte kunda vara med. Det var kul och jag hoppas att dom som fortfarande är ute har lika trevligt som jag hade innan det var dags för hemgång.
Tack för ikväll alla!
Vi har filmat till och med...hållundan skrev:Gött är det. Rejäl förfest nu. Sedan kan ni ta ännu mer balla bilder!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|