Dennis75 skrev:Det var himla kul, fast skorpan började gråta när jag slog
han i bilspelet.
1. inte vi - DU...ditt as!!!Hultan skrev:Vi har filmat till och med...
hultan lura mej då måste jag ju dra med andra oxåmattsson skrev:För en gång skull gjorde skorpan nått bra som lurade ut mig på stan. Det va jäkligt trevligt att träffa alla. Jag kommer säkert hänga på nästa gång också
4 hjul är 2 för mycket,se till o få fart på motoGP istället så kan vi börja snacka senDennis75 skrev:Det var himla kul, fast skorpan började gråta när jag slog
han i bilspelet.
vi går till donken o äter lite happy meal med dej nästa gångMiss_Orchidee skrev:Nu får ni fixa något som jag kan vara med på snart!! jag vill inte vara ensam
den mannen...Cathy skrev:Ja det var en trevlig kväll igår,får tacka hela sällskapet..................även om allt var hultans fel.
Japp, skit kul! Det blir fler rejs!JONQAS skrev:Tjena gott folk!
Fan va sköj det var igår!
E lätt med nästa gång... vi va ett jävla gött gäng asså...
Det var sista gången vi annonserade ut det så här uppet.. Nästa gång pm:ar vi när det skall bli fest.. Och vet du vem som vi glömmer att pm:a?Cathy skrev:Ja det var en trevlig kväll igår,får tacka hela sällskapet..................även om allt var hultans fel.
Skorpan skrev:vi går till donken o äter lite happy meal med dej nästa gång
Tja, du?!Miss_Orchidee skrev:Äch dra åt skogen va.....ni gammlingar kan få vara för er själva, vemfan vill va med er när det finns yngre?
Hultan skrev:Det var sista gången vi annonserade ut det så här uppet.. Nästa gång pm:ar vi när det skall bli fest.. Och vet du vem som vi glömmer att pm:a?
Vänta du bara Cathy du skall få igen, vet inte vad jag skall få all elakhet i från bara.. Kan du lära mig?
Oj,oj,oj...du kommer tigga om mer!
Vet inte om du kvalificerar dej som lärling,du verkar lite vek.
Cathy skrev:Föräxla inte snällhet med vekhet...Hultan skrev:Det var sista gången vi annonserade ut det så här uppet.. Nästa gång pm:ar vi när det skall bli fest.. Och vet du vem som vi glömmer att pm:a?
Vänta du bara Cathy du skall få igen, vet inte vad jag skall få all elakhet i från bara.. Kan du lära mig?
Oj,oj,oj...du kommer tigga om mer!
Vet inte om du kvalificerar dej som lärling,du verkar lite vek.
Hultan skrev:Föräxla inte snällhet med vekhet...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|