PBR goes Sweden Rock -06?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Men allvarligt grabbar, nu är ni väl ändå för jävla lite hårdrock!? Blomman, jag vet att du försöker få det att funka med barn och så, så du är undantagen, men ni andra? :confused: :7peta

Nog måste det väl finnas några andra än jag och Stefan som är intresserade av att åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik?? :va

Klubbkassan kan i sällsynta fall tom acceptera en avbetalningsplan, ifall det är ekonomin som strular. :fakta

:hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kjelle skrev:
2102233 Men allvarligt grabbar, nu är ni väl ändå för jävla lite hårdrock!? Blomman, jag vet att du försöker få det att funka med barn och så, så du är undantagen, men ni andra? :confused: :7peta

Nog måste det väl finnas några andra än jag och Stefan som är intresserade av att åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik?? :va

Klubbkassan kan i sällsynta fall tom acceptera en avbetalningsplan, ifall det är ekonomin som strular. :fakta

:hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa
Nej fan, jag vill oxå åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik så nu har jag bokat biljett :yoparty

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Jaha, vi är i alla fall 4 tappra själar med biljetter till lördagen. Tyvärr sammanfaller det med motard-SM, så crossgrej-fantasterna faller visst bort....

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Jag har ett problem....
Mina däck kommer inte att palla en sån här resa och just nu är det jävligt magert i kassan så ett byte kommer tyvär inte att va aktuellt innan resan.

Vill jävligt gärna åka så nu undrar jag om Regnmannen har nån plats över i Volvon?

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stefan skrev:
2184687 Jag har ett problem....
Mina däck kommer inte att palla en sån här resa och just nu är det jävligt magert i kassan så ett byte kommer tyvär inte att va aktuellt innan resan.

Vill jävligt gärna åka så nu undrar jag om Regnmannen har nån plats över i Volvon?
inte för att jag vet eller bör lägga mig i men brukar inte regnmannen köpa en bussresa inkl allt när han åker ner?

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
blom skrev:
2184701 inte för att jag vet eller bör lägga mig i men brukar inte regnmannen köpa en bussresa inkl allt när han åker ner?
Du får gärna lägga dig i men om de nu stämmer som du säger så ligger jag ganska pyrt till, tror tyvär inte min bil orkar med en sån här resa heller

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stefan skrev:
2185000 Du får gärna lägga dig i men om de nu stämmer som du säger så ligger jag ganska pyrt till, tror tyvär inte min bil orkar med en sån här resa heller
vet ju inte hur han gör i år som sagt men tidigare har han ialf suttit på PRO bussen :D

nystepparn då? har han hoj som går att köra? åk bakpå kjell :tungan

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Stefan skrev:
2184687 Jag har ett problem....

Jag har ett framdäck du kan ta som är i bra skick

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Det är så J**kla illa att jag inte ens kommer kunna åka ner, varken med PRO-bussen eller med Traktorn :död
Här tjatar man flera år i rad, och nu när ni äntligen kommer iväg så är det jag som inte gör det. Känner mig som en dålig människa (nu vet jag hur du har det kycklo :rolleyes: )

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka