blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ok inget som jag är bekant med
Nej fan, jag vill oxå åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik så nu har jag bokat biljettKjelle skrev:2102233Men allvarligt grabbar, nu är ni väl ändå för jävla lite hårdrock!? Blomman, jag vet att du försöker få det att funka med barn och så, så du är undantagen, men ni andra?
Nog måste det väl finnas några andra än jag och Stefan som är intresserade av att åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik??
Klubbkassan kan i sällsynta fall tom acceptera en avbetalningsplan, ifall det är ekonomin som strular.
Bra, Nystedtnewstead skrev:2102719Nej fan, jag vill oxå åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik så nu har jag bokat biljett
Det gäller bara att skrämma liv i liket oxå så jag har nåt att åka dit på...Stefan skrev:2102794Bra, Nystedt
Kjelle skrev:2147733Jaha, vi är i alla fall 4 tappra själar med biljetter till lördagen. Tyvärr sammanfaller det med motard-SM, så crossgrej-fantasterna faller visst bort....
inte för att jag vet eller bör lägga mig i men brukar inte regnmannen köpa en bussresa inkl allt när han åker ner?Stefan skrev:2184687Jag har ett problem....
Mina däck kommer inte att palla en sån här resa och just nu är det jävligt magert i kassan så ett byte kommer tyvär inte att va aktuellt innan resan.
Vill jävligt gärna åka så nu undrar jag om Regnmannen har nån plats över i Volvon?
Du får gärna lägga dig i men om de nu stämmer som du säger så ligger jag ganska pyrt till, tror tyvär inte min bil orkar med en sån här resa hellerblom skrev:2184701inte för att jag vet eller bör lägga mig i men brukar inte regnmannen köpa en bussresa inkl allt när han åker ner?
vet ju inte hur han gör i år som sagt men tidigare har han ialf suttit på PRO bussenStefan skrev:2185000Du får gärna lägga dig i men om de nu stämmer som du säger så ligger jag ganska pyrt till, tror tyvär inte min bil orkar med en sån här resa heller
Stefan skrev:2184687Jag har ett problem....
Mina däck kommer inte att palla en sån här resa och just nu är det jävligt magert i kassan så ett byte kommer tyvär inte att va aktuellt innan resan.
Vill jävligt gärna åka så nu undrar jag om Regnmannen har nån plats över i Volvon?
YOU SUCK!!!!!!rainman skrev:2185394Känner mig som en dålig människa (nu vet jag hur du har det kycklo )
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|