Pendlare, hur klär ni er??

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
För mig är det en sådan avsevärd försämring i livskvalité att åla mig in i svettigt korvskinn vareviga gång jag ska använda plasttanten som A till B fordon genom stan att jag aldrig i livet drar på mig det när jag bara ska sitta i tio minuters bilköer som knappast ens kommer upp i 50 km/h. Skinnställstvång är något som inkräktar på min personliga frihet.

Klarade jag att köra trimmad moped tävlandes mot tio andra längs rullgrusiga vägar iförd t-shirt och gammal plastkruka så ska jag väl klara av att med bra mycket mer erfarenhet inom risker kunna puttra genom stan på motorcykel endast iförd hjälm, ryggskydd, jacka och handskar.

Peppar peppar...

/perris

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Allväderställ och jobbarkläderna under. Lite tight, men väldigt praktiskt. Bara slita av sig allväderstället så är man fit for fight.

Sharkie

Medlem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
XT660R unt kromsläde
Ta med er gore-tex brallorna in eller släng in dem i packboxen. Själv brukar jag stå och beundra min fantastiska rumpa ( som inte skulle varit kvar ifall jag klotat i jeans) och bestämma mig för att de 5s extra som det tar att dra på sig ett par brallor är väl investerad tid.

Kom ihåg, packbox är häftigt och praktiskt!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept