Och sen du har renoverat Vespan till knullputs så är den för fin att ta till jobbet när det är slaskföre, så då tvingas du att cykla dessutom!
Bara win-win-win i det fallet!
Vår kommun testade ett tag en elmoped. Jag kan inte komma ihåg att jag såg den ute särskilt många gånger. Mestadels så var det väl i samband med diverse jippon där kommunen skulle visa upp hur gröna de är.Det är konstigt hur andra ser det som det sämsta från två världar....
En bekant till mig ville köpa en sån där Renault Twizy el-låtsasbil, han trodde att det kunde vara ett alternativ, men han bokade provkörning på den och den dagen han fick låna den var det halv storm och regn.
Han konstaterade att det var det sämsta från alla världar, det gick någorlunda bra medans han körde, men sen hamnade han i bilkö med sidvind och spöregn.
Han lämnade tillbaka den innan provkörningstiden var slut, han skulle inte ha något fordon som krävde att man klädde sig för MC körning men inte gav någon upplevelse av MC körning.
Va det nått fel på 990 in?
Jag tycker du ska köpa en flakmoppe. Då får du 3 hjul som välter svårare än 2 och ett praktiskt flak att ställa ölen på när du fredagshandlat. Tycker du flakmoppe låter töntigt kan du kalla den pickup-moppe.
Jag tycker du ska köpa en flakmoppe. Då får du 3 hjul som välter svårare än 2 och ett praktiskt flak att ställa ölen på när du fredagshandlat. Tycker du flakmoppe låter töntigt kan du kalla den pickup-moppe.
Touché!
..utom att den inte får köra på motorväg..Norsjö shopper.
Uppfyller alla krav om du nu fortfarande tvekar gällande en vespa.
El-cykel är för pensionärer.
Till ditt försvar så är det inte ens i närheten av att räknas som cykel med svenska regler.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|