Pengar till hoj

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
snåla, jobba (i Norge!) och sen när du ska tjöpa häng på telefonen par veckor och hetsa säljarna mot varann. den hojen du har tänkt dej är inte så dyr om du tar en par år gammal med lågt miltal. kolla bytbil.se och blocket.

simple as that.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Någon typ av motard är det som gäller just nu... jag vet inte om det är svårt att hitta motard som är lagom stor till en tjej... De jag har provat har vart lite för höga... Jag är ca 170 cm. Tips?

TS: Köp en billigare hoj först och spara sen ihop pengar till en annan hoj!

Louize, motard e skoj! Jag är 172 och kör vilken motard som helst. Cyklarna väger inte så mycket så det räcker ju att du når ner med tårna, även om du är nybörjare. Lättare att välta över med en sporthoj som är tyngre även om du når ner lättare på en sån.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
TS: Köp en billigare hoj först och spara sen ihop pengar till en annan hoj!

Louize, motard e skoj! Jag är 172 och kör vilken motard som helst. Cyklarna väger inte så mycket så det räcker ju att du når ner med tårna, även om du är nybörjare. Lättare att välta över med en sporthoj som är tyngre även om du når ner lättare på en sån.
Plus att det kostar gratis om man lägger en supermotard :)

tr3ge

Medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 600 F-sport -01
okey.... lite för mycket svar då frågan (var seriös visserligen) var ställd i lite onormalt (läs berusat) tillstånd. Men jag bokar å tackar för tipsen iallafall :)

Det som det lutar mot är ngn av kaworna, alternativt en XT660X

å vad fan för jävla födelsedag?!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Någon typ av motard är det som gäller just nu... jag vet inte om det är svårt att hitta motard som är lagom stor till en tjej... De jag har provat har vart lite för höga... Jag är ca 170 cm. Tips?

Fråga Olof(ericson, tror jag)från Skellefteå här på forumet, han bygger inte mycket över havet, men motard det kan han köra!

kattcalle

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
Skurk
Jag har hört att subprime-lån är det enda riktiga. Gå till banken och be om ett sånt.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Hur lyckas du med det? Utlandstjänstgöringar e de enda projektanställningar som möjliggör ett sparanade på mellan 20-40K/månad!

Inget konstigt alls. Jag jobbade statligt, men inte utlandstjänst. Slutade och började jobba privat. Lönen stiger märkbart. Hojköp möjliggörs. Lycka total.:tummenupp

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
jag belånade lägenheten, den hade ändå stigit med 80tusen i värde så jag tog 30 där o lånade 30 via handlaren. nästa hoj bli det att kascha istället, lån suger strumpa

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Fråga Olof(ericson, tror jag)från Skellefteå här på forumet, han bygger inte mycket över havet, men motard det kan han köra!

Okej tack för tipsen... Jag längtar efter att få börja leta hoj:)
Sen gäller det att hitta någon att övningsköra med oxå:gnissla:va

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Stor o tuff i orden ;)

Åttor sa jag inte, men ett rejs sa vi ju.
Det kan vi ju fortfarande göra, kom du till Skåne så.

Din nya hoj är ful :tungan

Haha, det var ett oväntat och glatt svar.

Jag ska sälja hojen inom en månad då det börjar bli dags att plugga men har jag vägarna förbi dig innan dess så lovar jag att höra av mig. :)

Sorry för OT...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Haha, det var ett oväntat och glatt svar.

Jag ska sälja hojen inom en månad då det börjar bli dags att plugga men har jag vägarna förbi dig innan dess så lovar jag att höra av mig. :)

Sorry för OT...

Vilken jävla kapitalförstöring du måste haft med alla dina byten och försäljningar, men det kostar att ligga på topp heter det ju. ;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...