Hur gick det för dig?Anneli skrev:Misstänker att Pingu kommer med racerapport såsmåningom!
sandstream skrev:Hur gick det för dig?
Men du kör inte racen (kanske är en kvalgräns?)?`Anneli skrev:Oj! Tackar som frågar!
Jag körde två träningspass om dagen torsdag och fredag...
sandstream skrev:Men du kör inte racen (kanske är en kvalgräns?)?`
..senare brakade det till framför mig och där låg killen som körde om och hans fina Fireblade.
Låter som att du har rätt inställning.Anneli skrev:På Anderstorp hade jag definitivt kvalat in. Den banan tar så pass många förare. På andra banor är det inte lika säkert.
Det finns flera anledningar till att jag inte kör, bl.a att jag inte hade råd, och att jag trodde mig vara för långsam och ovan på hoj och bana. Sen har jag även min nackskada som begränsar mig. Men jag kan säga att jag blev ruskigt sugen på att köra när det visade att killen jag körde ganska jämt med skulle starta! Men det kommer fler chanser och jag behöver ha lite mer träning först.
sandstream skrev:Ska ta mig till minst en SM-tävling i år och det är ju kul att känna igen nån
You bet!Penguin skrev:Vi ses väl på kullen på söndag?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |