håller med där.Ja, du hade väl kunnat slå av helljuset medans du låg bakom han, sen slått på det när du skulle köra om eller vart du nu skulle ta vägen.
Tjoho!
Ha ha jag ser scenariot framför mig skitungarna börjar spraya då kör man om dem på bakan utlaw och lägger sig framför och tvättar/sköljer sitt bakljus
Haha du är för rolig, du skulle alltså göra dig besväret att montera en spolfunktion på ditt bakljus för att kunna "åka om på bakan och lägga sig framför" för att sen med lite tur skvätta vatten på bakomvarande bils vindruta/motorhuv.... ja det slår nog hårt
Fast med bensin i behållaren! Börjar dem jiddra efter spolningen så sliter man fram sin Oulawiga zippo tändare tänder den mot framdäcket........
Vänder sig om i farten tar av sig hjälmen och skickar den i framrutan på skitungarnas bil och så skrattar man ELAKT!spolar lite mer bensin sen kastar man tändarn Bah!
Ursäkta, men hur gammal är du?
Pma om du vill prata mer så är du snäll!
Tror inte vi har så mycket gemensamt......
Nä, en av er saknar baskunskaper i ironisk framställning och förståelse av detsamma. Den andra inte.
Helljuset om du inte märkt det har mera spridning och är lite riktad emot höger sida, visste du kanske inte?
Nä, en av er saknar baskunskaper i ironisk framställning och förståelse av detsamma. Den andra inte.
EDIT:
Om du nu är så jävla mån om att synas till varje pris så kan du väl slå in din SXV i fluorescerande tejp istället för att hålla på och blända folk
Men det är ju sån skitgrej med ett helljus i backspeln i 30 sec. Varför ska jag slå av det och inte vara synlig för dom bilar som står på tvärgatorn?
Såklart att dom får göra rent sina rutor när dom känner för det men du fattar väll själv att han gjorde det i ren jävelskap. Har jag en motorcykel bakom mig när jag kör bil inte fan kör jag på med spolarvätskan då.
Är det du som är grin-gubben upp i backen eller?
Släpp touringrutan och prova en motard så ska du se att du får spolarvätska på dig.
Hur du än vrider och vänder på det så är man alltid mer synlig när man har helljuset på, både för den framför och för den som ska svänga ut på tvärgatan. Helljuset om du inte märkt det har mera spridning och är lite riktad emot höger sida, visste du kanske inte?
Låt säga att vi körde i 70 på denna 50 väg , visst får man alltid spolarvätska på sig. Detta handlade inte om rengöring av rutan utan endast av jävelskap.
Min enda tanka med att åka till honom var att förklara för honom att det kan vara smart för motorcyklister att ha helljuset tänt. Att han beter sig verbalt och i trafiken som ett svin, aa det bjöd han själv på.
Hela dialogen är inte nedskriven.
Du gör helt rätt.Tråden gav följande: Jag tycker på ett sätt och 90% tycker på ett annat sätt. Jag kommer fortsätta att använda mitt Helljus så länge det är dagsljus vilket jag själv uppfattar som att det göra mig själv mer synlig.
Ni är sura gubbar allihop
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |