Pest eller kolera

Vem hade du valt bort om du kunde?

• Antal röstningar
    0

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Bush hade bara att lyfta på luren till sina polare i Saudiarabien för att börja demokratisera mellanöstern.

Istället invaderade han irak. Amerikanska skattebetalare är honom djupt tacksam antar jag.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Här får jag återigen anmäla skiljaktig mening. Att jänkarna hade/har en dold agenda i Irak förutsätter jag. Att demokrati i Mellanöstern skulle stå på densamma har jag dock mycket svårt att tänka mig. Snarare handlar det om "pax americana", olja, att stärka den egna närvaron i skurkbältet eller dylikt.

Anmäler medhåll. Demokrati som anledning till ett invasionskrig har mig veterligen aldrig förekommit, rätta mig gärna om jag har fel.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Anmäler medhåll. Demokrati som anledning till ett invasionskrig har mig veterligen aldrig förekommit, rätta mig gärna om jag har fel.

Nej, men i mars 2003 startades en kampanj för demokrat i Irak. Den är ganska framgångsrik faktiskt. :)

Nytt på temat:
Financial Times stöder Obama
Att välja landets första kvinnliga president kan naturligtvis vara väldigt inspirerande - men inte den här kvinnan.

:)

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_1157365.svd

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Det märkligaste med det här valet är att; trots Amerikanska mediers glädje att sätta ihop namnen på gifta kändisar, t ex Bennifer, TomKat mm så har de helt och hållet missat chansen att döpa paret Clinton till HillBilly!!!!!:)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Så om Hillary får på skallen av Obama kan hon bli president i Irak istället. :lol

Är det en sådan lösning som kallas win-win?

Hej då Hillary liksom, varsågod muslissar, här kommer Ms Evil och Zionist herself. :rofl
Albright, det vore något för muhammedanerna att bita i. :yoparty

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Albright, det vore något för muhammedanerna att bita i. :yoparty

Vilket vore värst; Albright eller Condi?:hihi Nästa rådsmöte hos den lokala terroristcellen i Bagdad hade nog varit givande att närvara vid, efter ett besked om att en av dessa skulle ta över. :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilket vore värst; Albright eller Condi?:hihi Nästa rådsmöte hos den lokala terroristcellen i Bagdad hade nog varit givande att närvara vid, efter ett besked om att en av dessa skulle ta över. :D

Givet: Madde skulle svida i kvadrat för skäggisarna. Inte bara Den Store Satan utan kvinna också - och judinna. Åh vad skönt det vore med henne vid rodret. De skulle slita sina smutsiga hår och skägg ikapp. :banana

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fördel Hillary måste jag erkänna:

På frågan vad som skulle hända om Iran attackerade Israel med kärnvapen sade hon att USA kommer att utplåna Iran totalt.

- Om jag är president skulle vi attackera Iran. Vi har möjligheten att utplåna dem totalt, sade Clinton till tevekanalen ABC.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=765863&rss=1399

Nu blev det svårt, Barack lär inte kunna bestämma sig. Han skulle på sin höjd skicka dit Carl Bildt för att be Amajedin Muhammedin sluta bomba Israel.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Obey-Obama-Progress.jpg

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Progress som i progg? :eek:
Jag är mer och mer övertygad om att det kvittar. McCain kommer vinna och det känns bra. Med en oansvarig demokrat kan vad som helst hända. :(

Nåväl, i mångfaldens tecken blir det bra hur som helst. Antingen en gammal gubbe, en färgad eller en häxa. Häxan har jag förvisso läst om att det redan är klart att hon inte kan bli nominerad så det är väl lugnt nu då.

Apropå, jag hade önskat mig konservativa böcker av min liberale bror. Jag fick min önskan uppfylld men han spädde ut gåvan med liberal propaganda. Vad ska jag göra? Bränna eller returnera?

Bifogat

• delete liberal.JPG
    delete liberal.JPG
    41.8 KB · Visningar: 38

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Progress som i progg? :eek:
Jag är mer och mer övertygad om att det kvittar. McCain kommer vinna och det känns bra. Med en oansvarig demokrat kan vad som helst hända. :(

Nåväl, i mångfaldens tecken blir det bra hur som helst. Antingen en gammal gubbe, en färgad eller en häxa. Häxan har jag förvisso läst om att det redan är klart att hon inte kan bli nominerad så det är väl lugnt nu då.

Apropå, jag hade önskat mig konservativa böcker av min liberale bror. Jag fick min önskan uppfylld men han spädde ut gåvan med liberal propaganda. Vad ska jag göra? Bränna eller returnera?

Gröp ur innehållet och fyll med mjältbrandsbakterier och posta dem till grannarna!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det verkar som det osannolika och vedervärdiga har hänt. Vi får det förmodligen historiskt unika resultatet:

Pest och kolera

Det hade jag inte trott. Nu saknas bara Gudrun Schyman som försvarsminister.

fy fan

Bill Clinton har gått med på att offentliggöra en lista med över 200.000 bidragsgivare till hans stiftelse Clinton foundation för att möjliggöra för hustrun Hillary att bli USA:s näste utrikesminister.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3561&a=857935

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...