Amerikanska skattebetalare är honom djupt tacksam antar jag.
Här får jag återigen anmäla skiljaktig mening. Att jänkarna hade/har en dold agenda i Irak förutsätter jag. Att demokrati i Mellanöstern skulle stå på densamma har jag dock mycket svårt att tänka mig. Snarare handlar det om "pax americana", olja, att stärka den egna närvaron i skurkbältet eller dylikt.
Anmäler medhåll. Demokrati som anledning till ett invasionskrig har mig veterligen aldrig förekommit, rätta mig gärna om jag har fel.
Anmäler medhåll. Demokrati som anledning till ett invasionskrig har mig veterligen aldrig förekommit, rätta mig gärna om jag har fel.
Nej, men i mars 2003 startades en kampanj för demokrat i Irak. Den är ganska framgångsrik faktiskt.
Så om Hillary får på skallen av Obama kan hon bli president i Irak istället.
Albright, det vore något för muhammedanerna att bita i.
Vilket vore värst; Albright eller Condi? Nästa rådsmöte hos den lokala terroristcellen i Bagdad hade nog varit givande att närvara vid, efter ett besked om att en av dessa skulle ta över.
Progress
Progress som i progg?
Jag är mer och mer övertygad om att det kvittar. McCain kommer vinna och det känns bra. Med en oansvarig demokrat kan vad som helst hända.
Nåväl, i mångfaldens tecken blir det bra hur som helst. Antingen en gammal gubbe, en färgad eller en häxa. Häxan har jag förvisso läst om att det redan är klart att hon inte kan bli nominerad så det är väl lugnt nu då.
Apropå, jag hade önskat mig konservativa böcker av min liberale bror. Jag fick min önskan uppfylld men han spädde ut gåvan med liberal propaganda. Vad ska jag göra? Bränna eller returnera?
Gröp ur innehållet och fyll med mjältbrandsbakterier och posta dem till grannarna!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari