Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan du säga nåt om totalvikten för stunden?
Låter lätt, bra jobbat!Jadå. För nu har jag vägt knarren. Ingen bensin eller kylarvätska.
- 167 kg
/ Peter
Det där får du gärna förklara tydligare.…Linjärt länkage...Fördelarna med det nya länkaget är ett linjärt beteende, mer grepp och mindre däckslitage...
Sälj inte !Jag vill minnas att den generationen GSX-R dessutom hade ett stötdämparlänkage med löjligt låg (”snabb”) utväxling som krävde extremt mjuk stötdämpare och stötdämparfjäder.
En av följderna av detta blev bl.a. att ett företag från Upplands Väsby sålde två stötdämpare till denna hoj - en till original stötdämparlänkage och en som helt sonika levererades med ett komplett och mycket ”långsammare” stötdämparlänkage.
Ett sådant stötdämparlänkage ligger i min skrivbordslåda. Ej till salu. Kan vara bra att ha utifall att…
Tack för dem snälla orden !Såå jäkla fint bygge, roligt att följa och varje nytt inlägg är något att se fram emot![]()
Håller med, jag sitter nästan och blir lite gråtmild när jag ser godisbitar som i tur och ordning finner sin plats - särskilt de från Tumba!Såå jäkla fint bygge, roligt att följa och varje nytt inlägg är något att se fram emot![]()
Det händer lite då och då…
Linjärt länkage.
Suzukis länkage är progressivt och anpassat för passagerare. Fördelarna med det nya länkaget är ett linjärt beteende, mer grepp och mindre däckslitage.
Fjädern till stötdämparen behöver vara 15 % styvare. Något som redan är fixat.![]()
Så'na där används även i trampcykelland....Någon som vet vart man kan köpa på en sån här ?![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |