Julez
RESPECT MY ATHORITAH!
Han kom, han såg, han segrade
Numera tror jag på gud
Numera tror jag på gud
Goodstuff skrev:Så sade man om Hailwood, Agostini och Doohan också.
Rossi är nog den främste genom tiderna men det finns inget som säger att han alltid kommer vara det.
SuperSport skrev:Ja han kanske inte sitter så säker i tronen när Pedrosa börjar köra GP.... Yngsta vinnaren av 250 och vann 125 i fjol. Den killen kan bli hur bra som helst
Nicke_K skrev:En sak till kan inte vi på SH mail bomba Eurosport och be dem kicka våra Svenska kommentatorer. I dag var dom fan sämre än vanligt och det trodde jag inte var möjligt. Dom har fan ingen entusiasm (stavning) babblar en massa skit samtidigt som det händer viktiga saker i racet. Den ene kommentatorn gick ju fan in i spinn hurvida Gibernau skulle köra, han sket fullständigt i vem som bröt racet eller vem som körde om vem.
Trango_B skrev:WORD! Om några år är rossis storhetstid över.
Är det förresten bara jag som tror att Pedrosa kommer köra i Hondas fabriksteam i MotoGP nästa år? Och peta Hayden..
Nyteknik skrev:Sedan Björn Brander försvann är det betydligt mer uthärdligt att lyssna på de svenska kommentatorerna. Det Peter Dahlbom sade om Gibernau var ju helt rätt och bara någon som själv har tävlat på skapligt hög nivå skulle påpeka något sådant. Jag skulle dock välkomna att man återgick till de engelska kommentatorerna. Maila gör man till:
fraga@eurosport.se
Kungen skrev:De kunde ju tillomed kläcka ur sig att Edwards skulle bli sponsad av Yamaha Sverige tillsammans med sin team kollega rossi.
Yamaha Sverige finns inte längre. numera Yamaha Scnadinavien. men jag har mycket sårt att tro de skall sponsra Edwards och hanr team kollega Rossi.
Nicke_K skrev:En sak till kan inte vi på SH mail bomba Eurosport och be dem kicka våra Svenska kommentatorer. I dag var dom fan sämre än vanligt och det trodde jag inte var möjligt. Dom har fan ingen entusiasm (stavning) babblar en massa skit samtidigt som det händer viktiga saker i racet. Den ene kommentatorn gick ju fan in i spinn hurvida Gibernau skulle köra, han sket fullständigt i vem som bröt racet eller vem som körde om vem.
Goodstuff skrev:Rossi är nog den främste genom tiderna men det finns inget som säger att han alltid kommer vara det.
Supersport skrev:Ja han kanske inte sitter så säker i tronen när Pedrosa börjar köra GP.....
Supersport skrev:Yngsta vinnaren av 250 och vann 125 i fjol. Den killen kan bli hur bra som helst
Nyteknik skrev:Sedan Björn Brander försvann är det betydligt mer uthärdligt att lyssna på de svenska kommentatorerna. Det Peter Dahlbom sade om Gibernau var ju helt rätt och bara någon som själv har tävlat på skapligt hög nivå skulle påpeka något sådant. Jag skulle dock välkomna att man återgick till de engelska kommentatorerna. Maila gör man till:
fraga@eurosport.se
Peccus skrev:Hejda mig om jag har fel nu alltså, men hade inte Sete slagit av 0.5 sek på det varvet som Rossi körde om första gången? Det borde ju betyda att han försökte iaf, och utgången vart som väntat?
gixxer_chrille skrev:Kanske yngst men nej, han har ingen suck mot Vale.
Goodstuff skrev:Dock har Pedrosa kroppsstorleken emot sig.
gixxer_chrille skrev:Där ser du, du talar mot dig själv ju.
Personligen tror jag mer på Chris Vermeulen än Pedrosa om han kommer till moto gp inom en snar framtid. En yngling med en kaxig körstil.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |