Johise511 skrev:2484149Hej! Så här blev det, hoppas att det var så här du ville ha det. annars är det bara att säga till om du vill flytta på ev. blinkers.
Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiligt
Johise511 skrev:2484149Hej! Så här blev det, hoppas att det var så här du ville ha det. annars är det bara att säga till om du vill flytta på ev. blinkers.
Ok, det va synd. får du tid och lust så får du gärna skicka en bild.Ponrus_J skrev:2484076ja, ge mig en bild och förklaring
EDIT: aha såg nu
EDIT2: vit är svårt att göra så jag pallar inte...
det fixar jag, åter kommer med en edit när det är klartYZF R6 skrev:2483668kan någon hjälpa mig med att få alla kåpor, tank, fälgar helvita. resten ska vara i orginal färg. tack på förhand!
Tackar! Hoppas nu bara att Bonne gillar det ocksåJompa05 skrev:2484296Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiligt
fishbone skrev:2484323det fixar jag, åter kommer med en edit när det är klart
klar nu, blev inte riktigt nöjd men du ser iallafall hur det hade sett utYZF R6 skrev:2484331Tackar, väntar ivrigt!
BigAir skrev:2484360Snälla, gör något med min Husqvarna, börjar bli lite less på det normala utseendet. FRIA HÄNDER -färga, styla, gör nått grymt av hon!
fishbone skrev:2484415klar nu, blev inte riktigt nöjd men du ser iallafall hur det hade sett ut
http://upl.yao.se/?a=7a2b9.jpg
BigAir skrev:2484360Snälla, gör något med min Husqvarna, börjar bli lite less på det normala utseendet. FRIA HÄNDER -färga, styla, gör nått grymt av hon!
Andy-a skrev:2485299Testar med ett nytt inlägg igen då, detta är mitt street figther proj nu i vinter.
Skulle vilja ha en lacken i grå eller svart, med några andra dekaler osv.
Samt annan färg på fälgarna.
Har en Duke framlampa som skall monteras istället för klumpen, samt ett fatbarstyre..m.m. Men testa o labba lite med färgerna o gärna bakänden.
Hur skulle de se ut med en bakände från en triumph speed triple -05 eller R1a kanske?
Tacksam för svar
//Andy
Jompa05 skrev:2485707här är en..kan göra flera.. rolig hoj att jobba med det där
Jompa05 skrev:2466521Jag har fixat vita fälgar och lite jox. ska ta i tu med dämparna och pipan så gott jag kan Resultat kommer......
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|