Macaper skrev:2494053
Viktigt att tänka på med en logotype är att den ska vara vektoriserad och inte pixeluppbyggd. Speciellt om du ska ha olika användningsområden som du beksriver.
Vad det innebär är att istället för att logotypen är uppbyggd av en massa färgade punkter (som ett fotografi) så är den uppbyggd av matematiska formler (Bezier kurvor) vilket gör att den är oändligt skalbar med bibehållen kvalitet. Alltså, logo till ett visitkort eller logo till en 3m stor skylt så är kvaliteten fortfarande perfekt.
Dessutom så föredrar tryckerier det också (tröjor, dekaler osv).
Andra förslag är varmt välkomna!! HOJEN SKA LACKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dregen skrev:2493586Kan någon leka lite med denna och göra den svart/vit?!?!?!?!?!
Ricken skrev:2494568O några till
OT? men men, jag ger det ett försökkallle skrev:2494458ska måla om crescent 525 men ha svårt o bestämma mig vilka färger som bli snyggast ihop. kom gärna med tips. stilren o cool vill ja ha den.
en del verka ju vara grymma på photoshop. tack på förhand
R1Monstret skrev:2493954Oh YEAH!!! Nu börjar vi snacka riktiga konstverk!! =) STRÅLANDE!!!
MER, mer, meeeer =)
Oerhört imponerande...
Fortsätt gärna.. Själv har jag varken öga för design eller kunnande för detta..
Grymt imponerad, och OERHÖRT tacksam..
//Johan
kallle skrev:2494458ska måla om crescent 525 men ha svårt o bestämma mig vilka färger som bli snyggast ihop. kom gärna med tips. stilren o cool vill ja ha den.
en del verka ju vara grymma på photoshop. tack på förhand
pini skrev:2494817kan någon göra nåt åt denna den ska lackas om i vinter tyävrr har ja inga ideer kanske vit å svart men ja vet inte
Krisse_ skrev:2494757dax o fixa till hojen i vinter, behöver dock lite förslag på vad man kan göra typ lackning, slipon eller något annat trevligt, ni bestämmer
R1Monstret skrev:2494165
Fortsätt gärna om ni har tid och lust. Ska rösta fram en logga om 2-3 veckor, så ju fler det finns, ju svårare, och längre tid kommer det ta för oss tomtar att välja
Tack!
joakimruda skrev:2495620
Kan du göra en gulsvart åt mig???? En R1 04-06??
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|