Bonne
Ny medlem
Johise511 skrev:2484149Hej! Så här blev det, hoppas att det var så här du ville ha det. annars är det bara att säga till om du vill flytta på ev. blinkers.
Tack Johise! Precis så jag tänkte mig det! Snyggt PS:at också.
Johise511 skrev:2484149Hej! Så här blev det, hoppas att det var så här du ville ha det. annars är det bara att säga till om du vill flytta på ev. blinkers.
fishbone skrev:2484182då var jag klar med mitt försök
http://upl.yao.se/?a=a3604.jpg
http://upl.yao.se/?a=3adf3.jpg
http://upl.yao.se/?a=766c5.jpg
Så här vart det i verkligheten:Blue_F skrev:2266939kommer med ett bidrag Det är ju skôj att färga om hojar... Läste denna tråden för några veckor sedan, bestämde mig för att prova lite jälv.. och nu går det inte att sluta
Tyckte inte jag fick till Gul bakfälg så bra så jag lägger upp en med svart också.. Försökte imitera kolfiberdämpare med
Vad för typ? Skriv vad du vill ha, se om det kan fixas även fast det är !!!R1Monstret skrev:2491713Finns det ngn i detta forum som kan fixa till en logga?
R1Monstret skrev:2491713Finns det ngn i detta forum som kan fixa till en logga?
Vet på ett ungefär hur den ska se ut, men har inget "på papper" att börja med..
Jag vet att detta är VÄLDIGT . Men ni i denna tråd har ju en MASSA kunnande.. PMa mig om någon har tid och lust..
lahi skrev:2491811Vad bra! Någon som känner för att göra om min hoj till fighter?
Johise511 skrev:2492556Vad för typ? Skriv vad du vill ha, se om det kan fixas även fast det är !!!
Jompa05 skrev:2493171Här är en logga.. la in den på en tröja också .. kan se ut såhär: jag gör jättegärna fler!!
R1Monstret skrev:2493757Skriver samma som jag gjorde i mailet jag skickade till jompa05:
Tjenare!
Vi är ett gäng polare (24st) som har startat en liten mc klubb. Skulle behöva en logga till denna.
Den skall användas till dekaler till bil o mc, samt till våran hemsida, och givetvis tröjor..
namnet på klubben är SkitFrän MC (håller till i Nyköping) URL:en till hemsida kommer bli www.skitfranmc.com
Hade tänkt oss ngn form av sporthoj (annat går givetvis bra) i loggan, som kanske stegrar sig eller gör ngn form av stunt.. Lite samma "böjda stil" som min gaddning på ryggen har (se mitt garage) så förstår ni kanske vad jag menar =)
I övrigt har vi inga begränsningar eller "krav". Färg eller svart/vit, går bra vilket som..
Hör gärna av er om det är ngt ni undrar över eller så.. Vore oerhört tacksam för all hjälp som går att få..
//Johan
Riktigt schysst faktiskt!! Om du vill får du gärna göra fler, så jag kan visa medlemmarna, så vi har lite olika att välja från!
Stort tack!!
Jompa05 skrev:2493844här är en till logga!
Ricken skrev:2493868Tjuvade din logga Jompa
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |