Pickup-besatt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men när ska folk sluta tro att det drar bättre om man spinner bort allt fäste? :Va

Häftigt och bra är två helt olika saker. Dock svåra att rangordna i nödvändighet.:cool:

25_-1563566921.jpg


Lägger in en bild för bättre respons :tummenupp

Klassisk Ford I tells ya! Den där startar lättare än min i kyla pga den mekaniska pumpen. Var det glödningen som inte fungerade? Inte svårt att fIcKsA i så fall. Lite knackit lagad i skärmkanterna men som brukis är den grym och vill man fixa till den så är det bästa bilen i världen att ha när man ska leta delar på ebay!


Bra skit! Fan va grymt med kran!
 
Last edited:

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Klassisk Ford I tells ya! Den där startar lättare än min i kyla pga den mekaniska pumpen. Var det glödningen som inte fungerade? Inte svårt att fIcKsA i så fall. Lite knackit lagad i skärmkanterna men som brukis är den grym och vill man fixa till den så är det bästa bilen i världen att ha när man ska leta delar på ebay!

Den är såld nu tyvärr, får fortsätta drömma :rolleyes: Lär väl inte dyka upp nån i Oslokrokarna till det priset igen på en bra stund...

Tack för svaret btw :)
 
Last edited:

Portland

Sporthojsnörd
Gick med
17 Jun 2010
Ort
Nej.
Hoj
BMW R1200GS -16
Jag har blivit erbjuden en Ford i inbyte på lite grejer jag menar sälja på Blocket, men vet inte om detta är något lättsålt/hållbart eller om det är iskallt och förenat med krångel.
Det är en F-150 i Harley Davidson edition med kompressor och all utrustning, typ denna: http://www.blocket.se/helsingborg/Ford_F_150_Harley_Davidson_edition_32865595.htm?ca=21&w=3&last=1
(alltså inte exakt DEN)
Det jag menar sälja är värt typ 150... så om bytet blir jämnt borde det väl vara fördelaktigt?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har blivit erbjuden en Ford i inbyte på lite grejer jag menar sälja på Blocket, men vet inte om detta är något lättsålt/hållbart eller om det är iskallt och förenat med krångel.
Det är en F-150 i Harley Davidson edition med kompressor och all utrustning, typ denna: http://www.blocket.se/helsingborg/Ford_F_150_Harley_Davidson_edition_32865595.htm?ca=21&w=3&last=1
(alltså inte exakt DEN)
Det jag menar sälja är värt typ 150... så om bytet blir jämnt borde det väl vara fördelaktigt?


2WD och bensin är svårsålt tyvärr.
 

Portland

Sporthojsnörd
Gick med
17 Jun 2010
Ort
Nej.
Hoj
BMW R1200GS -16
Misstänkte det... även om man dumpar till 150?
Killen skall i nuläget ha 220 och redan det gjorde mig undrande varför han vill byta jämt mot något som står i 150 i annons.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Blir troligen fodervärd åt en kingcab.

Kan man höja den enkelt? Bak verkar bara vara att klossa, men fram?
Eller ska man sänka? den är ju trots allt 2wd :va

Att det är en ful, slö skithög vet jag redan men den är praktisk, driftsäker och gratis.
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Såg denna på söder idag: :tummenupp
Raptor SVT, riktigt fin och stor. Nästan perfektion i mina ögon, lite fult flaklock bara.
Silveradon i bakgrunden är inte direkt liten.

5711042170_7ffbb60980_z.jpg


5710480909_61deeb3fd3_z.jpg
 

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Själv så har man inhandlat en biltemawinch och lagt beställning på ett par ramper idag.

Sniklösningen om man inte har råd med kran.
 

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Fick mina ramper idag. Så nu har man 30-kärran där den hör hemma, på flaket!
:rock
 

Bifogat

  • IMG_0868.jpg
    IMG_0868.jpg
    239 KB · Visningar: 145

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
ligger en apfin, B-reggad dieselram på blocket för 150 lock som ja inte tvekat en sekund på om ja haft cashen... Nån som vill ha 854 t5, trajja s3 å qvarna 570 för en hundring? :huvet
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ligger en apfin, B-reggad dieselram på blocket för 150 lock som ja inte tvekat en sekund på om ja haft cashen... Nån som vill ha 854 t5, trajja s3 å qvarna 570 för en hundring? :huvet

Du kan få en hundring (etthundra svenska kronor) för dem av mig, deal?:tummenupp :D
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top