Nja 900*2500 är också rätt vanliga!
Jaha, och osb?
Nja 900*2500 är också rätt vanliga!
Sluta spekulera. 120 cm på allt (plyfa, gips, osv) för amatörer, 90 cm på allt för proffs.
Man bytte för några år sen standaren för CC mått i väggar från 60 till 45. Dels för skivorna blev för tunga. 120 är dock billigast på lågprisbygg.se för det är det du ska ha om du har en äldre villa.
När jag köper villa blir det cc 45 i alla nya väggar för det är i stort sett bara det jag gjort under 6 år som snickare i nyproduktion.
Jag föredrar fortfarande 120 (118 mm egentligen) bredd.
Men det är ganska OT.
Med 120cm mellan hjulhusen, så får man på lastpallar på flasken.
Stor fördel.
BTW: Menar allvar med funderingarna på brukspickup.
Diesel, och fyrhjulsdrift.
Billig i inköp och drift.
Är Taro/Hilux rätta valet, eller är Me so bitchy L200 bättre?
"Justerat" maxanslaget på en pump idag. Ryker inte mycket men nu går det betydligt bättre. Justerat upp laddtrycket med. Fy FAN så lättmekat Dodge-cummins 12V sexan är
Nästan så jag vill ha en själv, pronto!
Så, vad ska man satsa på? 12ventiler och Bosch-P7100 eller 24v och Bosch-VP44.. Eemm.... Hilfe?
Rent i ryggraden verkar inte VP44 nån stabil sak..eller ja, matarpumpen till densamme kanske..
"Justerat" maxanslaget på en pump idag. Ryker inte mycket men nu går det betydligt bättre. Justerat upp laddtrycket med. Fy FAN så lättmekat Dodge-cummins 12V sexan är
Nästan så jag vill ha en själv, pronto!
Så, vad ska man satsa på? 12ventiler och Bosch-P7100 eller 24v och Bosch-VP44.. Eemm.... Hilfe?
Rent i ryggraden verkar inte VP44 nån stabil sak..eller ja, matarpumpen till densamme kanske..
Ser bara ett bekymmer; Varför finns det inte 2wd + manuell...
Man kan inte få allt ..
Sparsmakat med 12v just nu dock. Besatt var det..
Sicket jäkla rövarpris för en -94eftersom 4x4 är det som gäller för en pickis http://www.blocket.se/dalarna/Dodge_cummins_4x4_pickup_33643582.htm?ca=9&w=3
manuell och 12v
12v ska väl va lite mindre elektronik och lite lättare att plocka effekt ur än 24v
Sicket jäkla rövarpris för en -94
Nä, 4x4 är inget för mig. Har svårt nog att acceptera en stel axel...
Du kommer bajsa på dig av ångest om du köper en 2X4. Dessutom blir du inte av med den sen.
Tjöp 4X4 och hänge med på fullsizejamboree i höst I tells ya.
4x4 har jag så det räcker (av sådan modell som kan ta sig fram, överallt). Vill ha en 2wd pickis då jag inte vill ha den extra markfrigången, nog hög att få upp hojarna på ändå. Samt inte behöver allhjulskrafs, stel framaxel och enbart bladfjädrar..
Felet är att de är dyare i inköp och högre än vad jag behöverVarför är det dåligt med axel fram? Väghållning och komfort får du ändå inte. Dodgearna har ofta spiralisar fram på 4X4.
nog med höga pickuper nu!
här är min nya en caddy-88! 9cm markfrigång och 10cm fjädringsväg
Kan tipsa om "Top Gear US S02E03 Americas Strongest Pickup" som sändes nyss.
Nu börjar det likna någonting
Vart får man tag på färgen? Har letat som en galning till mina gamla pickisar. Nu har jag en Caddy -99:a som behöver en ny lack.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |