Pickup-besatt.

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Härligt med lite snö och halka att leka i.
Hoppas det kommer lite mer snö och och tjäle så att man kan ge sig ut i vildmarken och trucka lite.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Härligt med lite snö och halka att leka i.
Hoppas det kommer lite mer snö och och tjäle så att man kan ge sig ut i vildmarken och trucka lite.

Bajs. Här skulle det storma och yra snö i dag har de varnat för hela veckan. Jag har till och med plockat fram pälsmössan som jag brukar ha på mig när jag manövrerar bland snödrivorna men i dag lyser solen och det är oroväckande lugnt och stilla.

:mad:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag gillade dne sista filmen, såg barnsligt skoj ut.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag vill inte göra dig besviken, men det är fortfarande en oljebrännare. Vill du ha bakhjulsdrift och krut, köp en RAM SRT10

Vill inte heller göra dig besviken men en svampig bensinveåtta har inte en sportmössa mot en turbocummins med påställd pump.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Bara köpa för er som nu har pickis :tummenupp

http://www.blocket.se/dalarna/Bandstts_till_Bil_37685605.htm?ca=10&w=3

1874710629.jpg

1883233948.jpg

1836653690.jpg

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
En originalmotor med endast bonntrim ger ungefär 450-500 hästar som mest.
Den som var länkat till är modifierad.

Bilen ifråga har en Aurora 3000 snurra och detta finns att läsa hos återförsäljarna.

The ATS Aurora 3000 Turbo Charger is a perfect choice for power levels of 350 to 450 Rear Wheel Horse Power. If you are thinking about, or have already added a power module to your truck this is the perfect turbo to control the extreme exhaust temperatures-EGT'S, that the additional fuel causes. The ATS Aurora 3000 Upgraded Turbo Charger provides quick response with fantastic midrange torque and a nice top end power level. Matching a Turbo Charger can be difficult; the ATS Aurora 3000 makes the choice very easy due to its wide compressor map. If you are looking for a turbo charger that will keep up with increased amounts of fuel you don't have to look any farther, the Aurora 3000 turbine section reduces back pressure and has a huge compressor housing providing massive air volume

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Bilen ifråga har en Aurora 3000 snurra och detta finns att läsa hos återförsäljarna.

The ATS Aurora 3000 Turbo Charger is a perfect choice for power levels of 350 to 450 Rear Wheel Horse Power. If you are thinking about, or have already added a power module to your truck this is the perfect turbo to control the extreme exhaust temperatures-EGT'S, that the additional fuel causes. The ATS Aurora 3000 Upgraded Turbo Charger provides quick response with fantastic midrange torque and a nice top end power level. Matching a Turbo Charger can be difficult; the ATS Aurora 3000 makes the choice very easy due to its wide compressor map. If you are looking for a turbo charger that will keep up with increased amounts of fuel you don't have to look any farther, the Aurora 3000 turbine section reduces back pressure and has a huge compressor housing providing massive air volume

Jag tog för givet att det var dubbla aggregat eftersom man brukar ha det på trimmade cummins.
Det står det ingenting om i annonsen.

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Jag tog för givet att det var dubbla aggregat eftersom man brukar ha det på trimmade cummins.
Det står det ingenting om i annonsen.

Aurora kallar detta compound om jag inte är ute och ror i pisset. Vi i industriländerna skulle väl kalla det 2 stegsladdning som Cummins har i orginalutförande på flera motorer i K-serien.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA