Får jag med (om ett år...)
Står det att bilen får lasta ett ton i regbeviset?
Fan va skön du e! Du tillför verkligen det som saknas i den här tråden. Jag ska skärpa till mig och plåta lite och lägga upp bilder.
Får jag med (om ett år...)
Står det att bilen får lasta ett ton i regbeviset?
Finska ton.
Väger lika mycket som svenska, men kluckar mer.
Jag skulle nog ändå föreslå en japansk diesel.Jag får erkänna att jag också är svag för pickisar, dock har jag en väldigt stram budget, skall fungera som pendelbil/ lasta/ cruiser, ett krav från damen är att den skall vara hyffsat modern, jag hade gärna haft en diseselcheva från början av 80 talet men det faller bort pga åldern, med modern menar jag framför allt skön att åka i.
Någon som vet något om S10 med 4cyl motorn? är en 2,2liter vad jag kunnat utläsa, många problem osv? ligger hyffsat i skatt och en 2,2 bensinare bör ju ligga runt litern vid lugn körning?
Jag får erkänna att jag också är svag för pickisar, dock har jag en väldigt stram budget, skall fungera som pendelbil/ lasta/ cruiser, ett krav från damen är att den skall vara hyffsat modern, jag hade gärna haft en diseselcheva från början av 80 talet men det faller bort pga åldern, med modern menar jag framför allt skön att åka i.
Någon som vet något om S10 med 4cyl motorn? är en 2,2liter vad jag kunnat utläsa, många problem osv? ligger hyffsat i skatt och en 2,2 bensinare bör ju ligga runt litern vid lugn körning?
Jag får erkänna att jag också är svag för pickisar, dock har jag en väldigt stram budget, skall fungera som pendelbil/ lasta/ cruiser, ett krav från damen är att den skall vara hyffsat modern, jag hade gärna haft en diseselcheva från början av 80 talet men det faller bort pga åldern, med modern menar jag framför allt skön att åka i.
Yep, så e det! skulle den vara ett år nyare så skulle jag få lasta 900kg... så sade besiktningsmannen iaf.
Jo, men besiktningmännen är ju helt fullkomligt på fyllan! Svaren man få varierar nått vettlöst beroende på vem man pratar med, och vilket humor dom är på, behöver inte vara knutet till nått regelverk, eller ha någon verklighetsförankring.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|