Blev aldrig klar över vilken det var. Bilder och pris?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?171212-Pickup-besatt&p=5869624&viewfull=1#post5869624 denna gamla skönhet.
Säljes väl till SH höstpris, vad det nu innebär 85?
Blev aldrig klar över vilken det var. Bilder och pris?
Nog för att detta är pickistråden, men är jag konstig om jag börjar bli sugen på en fullsize van med fyrkrafs? Typ Dodge/Plymouth van charger?
Edit:
Nog för att detta är pickistråden, men är jag konstig om jag börjar bli sugen på en fullsize van med fyrkrafs? Typ Dodge/Plymouth van charger?
Edit:
Du har min välsignelse. Fast bland vanar gillar jag nog Ford bäst. Görs den med 4 krafs? Såg nyss ett avsnitt med Dirt every day från motortrend om offroad campers byggda på nya ford.
Visst gör dom det. Fanns en c-reggad E250 förut som var vinröd. Annars har jag bara sett bensinare i Sverige. Då har man tyvär IFS-axeln fram dessutom.
Håller med, asballa är de!Tycker dom är löjligt tuffa! Grym zombieapokalypsbil. Är ganska ovanliga men finns förvånansvärt många ut nu faktiskt.
http://www.blocket.se/sodermanland/Dodge_Ram_4wd_49995182.htm?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/jamtland/2St_udda_Dodge_van_B350_4x4_49672809.htm?ca=11&w=3
Sen såg jag en knallgul chevavan med 4X4, 6,2l diesel som var höjd med 35" or på men den hittade jag inte nu.
Den där vita Dodgen däremot såg ju riktigt trevlig ut, rimliga pengar också!
Håller med, ser nice ut.
Osäkert på om det är c-regg bara, och lite synd att det bara är en 318. :/
B-reggad står det klart och tydligt i annonsen
Hehe, lite kanskeJag är blind!
Eller så uppdaterade han lite idag? (tittade igår, inte så noga idag)
Nåväl, lite synd faktiskt.
Jag är blind!
Eller så uppdaterade han lite idag? (tittade igår, inte så noga idag)
Nåväl, lite synd faktiskt.
Hehe, lite kanske
Kan så vara
Synd?? Är väl typ asbra att monstret inte kräver lastbilskort??
318 är fina maskiner. Sitter säker en långslagig "truckeversion" i den. Då går den ganska snålt.
inte så farligt med besinare..Blir för dyr att äga, kostar satan att skatta en personbil med 3500kg totalvikt.
Snålt är inte så kinkigt med en bil som inte gör så många kilometer som sagt, och under 2.5litter milen kan man nog glömma med fögg och fyrhjulsdrift. 318 är lite klen helt enkelt, mindre kräm än min nuvarande 351efi, i en tyngre bil.
inte så farligt med besinare..
Som jag skrev finns det två versioner av 318 och den långslagigare truckmotorn är perfekt i en sån bil. Inte alls för klen. Du kan lätt köra på 2 liter och fyrhjulsdriften kör man ju inte med hela tiden. Har ju manuella frihjulsnav...
Jag har nu i typ 5 jävla månader letat flakbåge utan resultat, på blocket ( typ 3 ggr varje dag) på tradera, på ebay, på offroad forum, på pickis forum. i 4wheeldrive tidningar, googlat, kollat butiker.
Jag har pratat med 5st olika smidesverkstäder om någon vill tillverka en som alla sagt nej, eller mnja kanske .
Hur i helvete ska jag få tag i en flakbåge?!
Kommer sluta med att jag måste köpa en till jävla bil för att plocka bågen och sedan sälja. Ska det vara såhär?
Tips någon?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |