Se nedan.
Nu ska jag inte vara allt för gnällig. Men en mobilkamerabild med knasig vitbalans och kryptiskt lite info i annonsen. Kanske jag som är gnällig men du har skrivit 100 gånger i tråden och den där annonsen är 2 veckor gammal. Gillar inte minimalistiska annonser och bild kan jag ta åt dig om du råkar åka förbi sthlm. Mobilkamera duger utmärkt om man inte försöker fota i skymning.
Den bilden du klipper in i inlägget är väl från förra ägaren? Varför ids du int lägga in den i annonsen?
Hur funkar regbesiktning då? Skulle varit så jävla fint (!!!). Gammal kaross med ny motor är väl allas dröm.
Finns inte så mycket att skriva om en gammel fincheva, en typisk bilannons går i stil med.
Eluppvärmd framruta.
ABS
Multifunktionsratt.
Bla bla bla.
Dehär e en bil, 4 hjul, en hytt, ett flak, en motor o en växellåda. Tror jag listade allt det
Men vad vill du veta?
Bilen ser likadan ut som när förra ägaren tog bild på den, jag har inte tagit någon bättre o tydligare bild själv.
Alltid när jag parkerar den här hemma så står den så jävla illa till så det är hopplöst o ta någon bra bild o när jag är ute o åker så är jag ute o åker. Har tagit en heldel bilder från insidan när jag åker men väldigt få från utsidan när jag åker
Edit* La inte in förra ägarens bild i annonsen för jag hade inte tillgång till den på mobilen.