Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Har varit med om värre.
När blev en vagina någonting dåligt?
“Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding”
Den där chevan e riktigt fin! har sett den tidigare ett par ggr då den där campern såldes på 4x4sweden.
Jag har nämnligen fått nått konstigt begär till en camper, vet inte vad jag ska ha den till men de e ju coolt. (därav har jag haft span på den där från och till )
Hursomhaver 70tals cheva pickis är all rätt, blir nog nå sånt i framtiden kanske ..
Dom är löjligt fina!
Jag är också sugen på camper men jag tänkte bygga en själv. Jag vill ha en som är lätt och smidig utan att ha en massa tälthistorier som fälls ut. Dessutom behöver min inte vara inredd som en mindre sommarvilla med gardiner, skåpluckor i jakaranda och septisk tank. En Stor skön säng, en soffa och en kyl räcker.
Men från det ena till det andra, du har väl nå polare som har liknande årsmodell på pickis? Hur funkar dom som brukshäck, är väl inte mycket som kan strula på dom där ?
Men från det ena till det andra, du har väl nå polare som har liknande årsmodell på pickis? Hur funkar dom som brukshäck, är väl inte mycket som kan strula på dom där ?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|