Pickup-besatt.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Det får duga.
ImageUploadedByTapatalk1411105695.840337.jpg
ImageUploadedByTapatalk1411105672.476919.jpg

Fick löda om kontakten.
Innan så lös både hel och halv samtidigt.

ImageUploadedByTapatalk1411105735.268941.jpg

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Alla vet ju att det är cheva/GMC som är det manligaste, finns ingen som kan säga något om det.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag är ganska så less på Ram/Ford/GM-rivaliteten. Det är det enda man läser på div forum. Om en tjeva sitter fast i ett lerhål så skriver folk att en Dodge eller en Ford hade klarat av det galant minsann trots att det i princip rör sig om samma typ av konstruktioner.

Anledningen till att jag kör Ford är att jag älskar 7.3:an 1994,5-2003 men jag gillar dådjar å tjevor å.

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Den där chevan e riktigt fin! har sett den tidigare ett par ggr då den där campern såldes på 4x4sweden.
Jag har nämnligen fått nått konstigt begär till en camper, vet inte vad jag ska ha den till men de e ju coolt. (därav har jag haft span på den där från och till )
Hursomhaver 70tals cheva pickis är all rätt, blir nog nå sånt i framtiden kanske ..

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Den där chevan e riktigt fin! har sett den tidigare ett par ggr då den där campern såldes på 4x4sweden.
Jag har nämnligen fått nått konstigt begär till en camper, vet inte vad jag ska ha den till men de e ju coolt. (därav har jag haft span på den där från och till )
Hursomhaver 70tals cheva pickis är all rätt, blir nog nå sånt i framtiden kanske ..

Dom är löjligt fina!

Jag är också sugen på camper men jag tänkte bygga en själv. Jag vill ha en som är lätt och smidig utan att ha en massa tälthistorier som fälls ut. Dessutom behöver min inte vara inredd som en mindre sommarvilla med gardiner, skåpluckor i jakaranda och septisk tank. En Stor skön säng, en soffa och en kyl räcker.

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Dom är löjligt fina!

Jag är också sugen på camper men jag tänkte bygga en själv. Jag vill ha en som är lätt och smidig utan att ha en massa tälthistorier som fälls ut. Dessutom behöver min inte vara inredd som en mindre sommarvilla med gardiner, skåpluckor i jakaranda och septisk tank. En Stor skön säng, en soffa och en kyl räcker.

Jag är beredd att hålla med dig där, en grill kan man ju lätt kasta ut och fixa middag och vatten på en liten dunk med kran, säng är det viktiga . Och tak över huvudet då . En diesel eller fotogen värmare som man har på båtar hade ju varit smutt .

Men från det ena till det andra, du har väl nå polare som har liknande årsmodell på pickis? Hur funkar dom som brukshäck, är väl inte mycket som kan strula på dom där ?

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Men från det ena till det andra, du har väl nå polare som har liknande årsmodell på pickis? Hur funkar dom som brukshäck, är väl inte mycket som kan strula på dom där ?

Det finns nog en hel del som kan strula på en gammal bil men skulle nog föredra en cheva 350 över deras dieslar.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj

Jo polaren kör en -87 med 6,2 diesel i. Den är slö men knallar på som fan. Enda bekymret med den maskinen är dieselpumpen som ger upp efter en 20 k mil men den är nybytt på hans. Annars är det stela axlar och inga databoxar å skit. Så länge 700-lådan är inställd rätt så den inte får fel tryck i sig ska det inte kunna gå fel. I princip...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning